İzleyiciler

Contact

BANA ULAŞMAK İÇİN: mymyprincesss@hotmail.com/// Instagram: @myprincesss Twitter:@my_myprincess

17 Mayıs 2010 Pazartesi

' My Favorite Shoes ' ♥ Love it ♥ :)))


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Evetttt... gördüğünüz gibi en en en sevdiğim giymeye hiç kıyamadığım gözümden sakındığım ayakkabım olur kendileri :))))  2-3 yıl önce avm.' den Trivia diye bi mağazadan aldım...Vitrinde görür görmez aşık oldum..Bi servet ödedim kendisine en pahalı ayakkabım budur :) Gördüğünüz gibi kıyamadıgım için duruyor etiketi hala altında ...
Sevgilerimle...Öpüldünüz...





4 yorum:

SWL dedi ki...

çok şık bişimiş... Leoparda bayılırım zaten... kullanmamışsın hala ama, güle güle kullan cnm :)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Çok saol canım...kullancam insallah :)

fashion house by zeto dedi ki...

Ay canım çok güzelmiş ama kullansana hayatım yazık öle duruyo ben olsam acımam:))

nily21 dedi ki...

çok güzeller güle güle kullan... ama kullan durmasın bir köşede :))