İzleyiciler

Contact

BANA ULAŞMAK İÇİN: mymyprincesss@hotmail.com/// Instagram: @myprincesss Twitter:@my_myprincess

23 Eylül 2010 Perşembe

█▓ En Güzel GELİN Parfümü?█▓



Aslında benım hemen benım bi hediye kampanyası yapmam lazım ama inanın hiç vaktim yok:(  6 kasıma sanırım evleniyorum...:)  Evlilik muameleleri ve gün almak için uğraşıyorum..Bi yandan avıze ve perde işlerini halletmeye çalışıyorum...Gelinlik provasına gidiyorum işim başımdan aşkın...Off !! Söz En kısa zamanda hediye kampanyası yapıcam..Merak etmeyin...
Yakında gelin olacağım için parfüm arayışına girdim..Bunca parfümüm olmasına ragmen doymak bilmıyor gözüm parfüme.:)
6 Kasım kış  olduğu için kışa uygun aynı zamanda büyüleyici ve kalıcı son derece değişik bi koku olması lazım...Herkesce bilinen bi koku istemiyorum...Yardımlarınızı bekliyorum kızlar...Hangi parfümlere bakmalıyım yada sizin gelin olurken kullandıgınız parfümler nelerdi?
Sewgiler öpüldünüz....

9 yorum:

Zeynep dedi ki...

ben herzaman olduğu gibi lolita kullanmıştım :D

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

tesekkür ederim bitanem ;)

Assenol dedi ki...

Akılda kalıcı fakat hafif bir koku olması lazım benim en sevdiğim guerlain in insolence i var hatta içinde simleri olduğu için dahada güzel durur cildinde :) ve bu güne kadar öyle kimsede görmedim bu parfümü :)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

tesekkür ederım cnm..

Cafe Pepela dedi ki...

Merhabalar..
Öncelikle şimdiden mutluluklar dilerim,herşey gönlünüzce olsun! :)
Ben Ck Euphoria kullanmıştım.Bir bakın derim.
Sevgi ve muhabbetle

Unknown dedi ki...

canım tebrik ederim :) evlenmedim henüz ama miss dior cherie de uygun olabilir o gün için :)

aşgaane dedi ki...

öncelikle tebrik ederim,ne kadar güzel bi gelin olacaksın kim bilir:)ben jean paul'un kokusunu çok beğeniyorum. biraz ağır bi koku o yüzden kış ayları için tercih edilebilir. bol koşturmalı günler yaşıyorsun,kolay gelsin canım:)

Unknown dedi ki...

chloe 'nun böyle beyaz şişede bir parfümü var o kadar güzel ki:)

Unknown dedi ki...

Bu arada Blogun çok güzelmiş yeni keşfettim,izlemeye aldım benimkine de beklerim:)
http://alisverisdellysi.blogspot.com/