İzleyiciler

Contact

BANA ULAŞMAK İÇİN: mymyprincesss@hotmail.com/// Instagram: @myprincesss Twitter:@my_myprincess

28 Ekim 2010 Perşembe

☺☻Strawberry♥Parfümlerim♥Geldi☻☺




Strawberry' de son zamanlarda parfümlerde çok güzel kampanyalar olduğunu sizlerde biliyorsunuz elbette..İşte bende o fırsattan yararlanıp bu iki parfümü sipariş vermiştim...
Cep teliyle cektiğim için çok net değiller idare edin ;)
Gelin parfümüm Bvlgari olacak tabiki...6 Kasım' da misler gibi kokmayı planlıyorum:) Bu parfümü kullananlar kokusunun ne kdr gzl olduğunu biliyorlardır anlatmama gerek yok...Davidoff içinde ne söyleyebilirim bilmıyorum tek kelime ile harika bi kokusu var!!Hem herkes tarafındanda öle çok burnunuza gelen klasik kokulardanda değilidir!!!Durdukça büyüsü artıyor ;)
Bu da nişanlımın kullandığı günlük parfümlerinden biridir sevdiği için aldım... 
Davidoff  41.00 TL 
Bvlgari 106.00 TL
Kaçırmayın kampanyaları parfüm eksiğiniz varsa hemen alın!!
Sevgiler KİSS KİSS ;)

16 yorum:

Adsız dedi ki...

Hasretcim güle güle sürüştür :) Benim doğumgünümden bir önce evleniyorsun :) Eminim çok güzel bir gelin olacaksın şimdiden mutluluklar mcks :)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Çok tşk ediyorum bitanem çok öpüyorum...

Unknown dedi ki...

canım güle güle kullan :) amanın çokta güzel kokucaksın hem :) harikasın herşeyi düşünmüşsün sana kocaman mutluluklar diliyorum :)

Unknown dedi ki...

tam geline yakışır bir koku almışsın şekerim şimdiden mutluluklarrr
özlemm

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

çok tşk ediyorum kızlar daha güzelleri sizin olsun çok mutluyum allah bozmasın :)

didi dedi ki...

ııımmm harika seçimler güle güle kullan.
senin güzelliğinin yanında sönük kalacaklar.
şimdiden mutluluklar dilerim herşey gönlünce olsun

SWL dedi ki...

güle güle kullan cnm. Bende indirimde bvlgariyi gözüme kestirmiştim ama hiç bi yerde denemedim. kararsız kalmıştım almakta. Nasıl bi koku? Günlük ve gece her iki ortamda kullanılır mı?

rosein dedi ki...

ödüllendiridin cnm=) http://paylasilasihersey.blogspot.com/2010/10/yasasinn-odullendim-lovely-blog-award.html

aşgaane dedi ki...

mis kokulu günlerde kullan:) ne kadar güzel bi gelin olcaksın kim bilir:) merakla bekliyorum fotolarını:)

Unknown dedi ki...

Bende ödülün var cnm:)
http://alisverisdellysi.blogspot.com/2010/10/ilk-blog-odulum-ve-benim.html

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Ödüller için tşk ediyorum ama bilgisayarın başında fazla zaman gecıremıyorum vaktim yok kızlar beni affedın nolur....Koşturmacayla geciyor günlerim 6 kasıma sayılı gunlerım kaldı çok tşk. ederım yınede benı ödüle layık gördüğünüz için...SEWGİLER... ;)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

cnm az kaldı neler yapıyorsun nasılsın.
Ruh halin nasıl :) dımtıs dımtıs dımtıs

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

güle güle kullan misssler gibi hasretcim :) ay ne güzel tatli telaslar sarmis:) ne mutlu... Insallah herseeeeey gönlünce dileyince gecer canim ..bende resimlerini bekliyorum :) kocaman öpüldün :)

cido dedi ki...

secmler süperr..bende de ödülün var ama seni ess geciyorumm yoğunsunn cnmmm

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

çok tşk ediyorum hepinize heyecanımı paylaştıgınız ,ortak olduğunuz için kızlar resımleri eklıycem ilk fırsatta Persembe akşamıda kına gecem var :) Bekarlığa veda partiside diyebılırız aslında...Hep kız arkadaslarımla olucak hatta çok komik alkol bile var valla :)))

crocus dedi ki...

canım tebrik ederim allah mutluluğunuzu daim etsin:) bende kokusunu bilmememe rağmen senin bu güzel anlatımından sonra almayı düşünüyorum:)