İzleyiciler

Contact

BANA ULAŞMAK İÇİN: mymyprincesss@hotmail.com/// Instagram: @myprincesss Twitter:@my_myprincess

20 Ocak 2011 Perşembe

♣DÖVME♣ YAPTIRMAYA♣ KARAR♣ VERDİM













Şu fiyonklarda çok şeker



Günaydın herkese!!!
Hafta sonuna yaklaştığmız şu günlerde iş yerimin hemen bikaç bina yanına Tattocu açıldı...Ne zamandır yaptırmak istiyordum ama ne yaptıracağıma karar verememiştim bir türlü sanırım bu şirin kedilerden birini yaptırcam ayak bileğime yada omuzuma...Çok büyük istemıyorum küçük ve şirin bişey yada kanat ve melekli bişiyde olabılır bi ihtimal...
Fikirlerinize açığım herzaman değişik çok orjınal birşey bulursanız maılimde benımle paylaşırsanız çok sevinirim ;)
Ayrıca.. 
(((Bişey rica ediyorum Günahtır yada abdest kabul olmaz gibi konulara hiç girmeyelim herkesin inancı kendisini bağlar...)))

Kararsızım hepsi güzel bu kediciklerin :)
Yorumlarınıza ihtiyacım vr sevgilerimle ;)


36 yorum:

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu} dedi ki...

uyuyan kedi hem sade hem şık:)
canım sana tavsiye içini koyu yaptırma. yani siyah tabanlı olmasın..
çizgi şeklinde içersin altından derin gözüksün içini doldurma..
Çok daha şık duruyor..

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

tm canım çook tşk ediyorum tavsiyeni dikkate alıcam...maıl adresıme değişik resımler bulursan ve paylaşırsan benımle çok sevınırım...

mymyprincesss@hotmail.com

touch the sky dedi ki...

tatlım kırmızı gözlü kediyi çok beğendim ben de kararlıyım bu yaz yaptıracağım ;)

Sayın KARACA dedi ki...

bence melek kanatları iki omzun tam ortasına.. boynunun alt kısmına yani :)
Bende istiyorum ama bekarken babam izin vermiyordu evlendim şimdide eşim istemiyor :)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Karaca koptum ya :)) eskiden baban şimdide eşin demekki..Kıyamam sana ben nolcak peki böle :) çok istıyosan ensene yaptır saçların saklar..görmez kimse :)
sibelcim yaptır valla bende erteleye erteleye yaşım ilerledi artık ne zaman yaptırcam daha :) ömür geçiyo :)

Adsız dedi ki...

uyuyan kedi çok güzel
cns'nun dediği gibi sadece çizgilerle olunca daha güzel duruyor
içi dolu olanlar solgun görünüyor zamanla

-kedi alıcaktın evine noldu o şirin yaratığa?-

Adsız dedi ki...

bende istiyorum dövme ama cesaret edemem diye düşünüyorum.en çokta boyunda olan dövmeleri seviyorum el yazısıyla yazılmış olanları..rihannanında var öyle bir dövmesi çok beğeniyorum..bu arada yaptıracağın dövmenin sana da çok yakışacağını düşünüyorum :)))

Gizzy dedi ki...

uyuyan kedicik çook tatlı cnmm:)ben geçen sene yaptırmıştım çok seviyorum dövmemi ama bi tane yaptırınca bi daha istiyosun ben şimdi ikinciyi ne yaptırsam diye düşünüyorum mart gibi yaptırıcam ben de:)

Unknown dedi ki...

şahsen fikrim melek kanatlarından yana,yaptıracak olsaydım kesinlikle melek kanatı ve diğeri de atatürk imzası olurdu;)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

1. ve uyuyan kedi benımde favorim kızlar aslında...Eve alacağım kedim bademe gelınce hala annemlerin bahçesinde beslenerek kardeslerıyle mutlu bi yaşam sürüyo içim el vermıyor onu koparmaya ordan..çok alışmış çünkü...sokak kedisi arıyorum şuan ama bebek 2-3 haftalık bişiy mart ayını beklıyorum çok olur etrafta bebişler :)

Unknown dedi ki...

dövme konusunda çok araştırma yaptım ve ilahiyat fakültesindeki bir sürü hocanın fikrini aldım. Evet dövme yaptırmak günahtır fakat abdest geçmediğinden dolayı değil. dövme derinin altında olduğu için abdesti etkilemiyor ayrıca abdest derinin üstünü yıkamaktır! dövmenin günah olmasının sebebi Allah'ın yarattığı bir şeyi beğenmeyip değiştirmeye kalktığımız içindir. Bu gibi zibilyon tane şey sayılabilir örneğin estetik. ve en önemlisi sizinde dediğiniz gibi bu herkesin kendi kararıdır günahı sevabı kendisini bağlar yanlızca. bu uzun açıklamadan sonra ben beşinci resimdeki uyuyan kediciği çok beğendim sırtta çok hoş görüneceğini düşünüyorum

BAHAR dedi ki...

pembe kokoş kedi hoşuma gitti

Selin Ergeçer dedi ki...

Bende 2 tane var :) hatta bu sayfada işlemiştim bu konuyu :)http://selinedair.blogspot.com/2010/06/tattoo-dovmem.html
bu arada asagidaki siteye bir bakmanı tavsiye ederim çok güzel şeyler var,ben benimkini oradan seçmiştim :))
http://www.tattoofinder.com/

çokoprenses dedi ki...

pembe kediye bayıldım ben:)

Modagrafya dedi ki...

bence en üstteki bir gözü kırmızı kedi güzel. ama bence gerçek dövmeden önce geçicisini yaptır ki üzerinde nasıl durduğunu gör. sonra pişman olma riski var çünkü.

Adsız dedi ki...

ben en cok melekliyle 2. resimdeki kedicigi begendim =) cesaret edebilirsem ben de yaptiracam bi ara

yıldız dedi ki...

uyuyana bittim ama sol anahtarlı çok şık durur canım omzunda ;)
bende istiyorum ama tırsıyorum:)

Assenol dedi ki...

kesinlikle uyuyan kedi :) ama yok büyük dersen 2. seçenek pat izleri bence :)

Unknown dedi ki...

ilki süper bence ayak bileğine kedicik yaptırmalısın

Locosmetico dedi ki...

Ben dövmelerde kedi figürlerini çok beğeniyorum. Biraz cesaretim olsa hiç durmayıp yaptıracağım bir kedi dövmesi. Bence siz de kedi seviyorsanız denemelisiniz. Belki bizlere de cesaret vermiş olursunuz

modafobik dedi ki...

Hımmmm ya kızma bana ama kedileri sevmem yahu, gerçi dövmelerde güzel dırıyor ama yine de ııh (: normalde portreler süper duruyor ama küçük istiyosan hımmm şuraya uğra bir sonra kara ver derim :)

http://modafobik.blogspot.com/2010/09/en-gorkemli-dovme.html

kibele dedi ki...

ya ben de çok istiyorum yaptırmak :)

Did Dans La Mode dedi ki...

Ben ikinciyi beğendim tatlım hem sol anahtarı hem kedi gibi ayak bileğinde zarif durur bence. Hadi bakalım ne yaptırıcaksın merak ediyorum :)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

bende çok merak ediyorum walla ne yaptıracağımı :) İkizler burcuyum nede olsa, kedi diye gidermişim köpek yaptırırmışım belli mi olurrr :))))

*!*vanilya's dedi ki...

Kedileri hiç sevmiyorum yaaa...ama dövmesi cidden güzel duruyor deniz çakırın dövmeside kedili gördün mü bilmiyorum görmedinse bi bak derim.Dövmeyi ayak bileğinde ve ensede çok beğeniyorum omzuna yaptırmaaaa :)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

tşl ederim yorum için vanilyacım ;)

Unknown dedi ki...

tatlım hala minik bir kedi evlat edinmek istiyosan sahibinden.com 'da aile bekleyen kedii dostlarımız var aklında olsun :) Aynen bende ikizlerim sağmz solumuz belli olmaz ama köpek yaptırma yinede sennn ;)

Zeynep dedi ki...

yaaa hepside çok güzelmiş! bende çok istiyorum ama malesef korkumdan yaptıramıyorum canım acır diye :( o yüzden bazen geçici döve yaptırıyorum :) bide günah mı değilmi bişey eklemek istiyorum bende bence günah değildir çünkü dövme yapılan deriye abdest geçmez diyolar ama suyun deymediği yere havada girmez dolayısıyla o derinin çürümesi gerekir e böyle bişey olmadığına göre bence günah değildir :)

Unknown dedi ki...

Zeynep'e kesinlikle katılıyorum günah olmadığını düşünüyorum ayrıca ilk kediciğiee bayıldı canım çok tatlı yaa ve ayak bileğinde çok hoş durur bencee tabii sana kalmış yaptırınca buraya fotoğraflarınıda koyarsın umarım :))

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

bende günah olmadığını düşünenlerdenim kesınlıkle kızlar...inş. degıldır zaten..neyse öyle derın konulara takılırsak hiç yaptıramayız dimi... :)

inthemorning dedi ki...

ben pembe kediliyi çok beğendim. cesaret edebilsem ben de yaptırcam :(

civciv dedi ki...

ben geçen yaz yaptırdım bodrumda küskün melek sağ omzumda ama biraz büyük öle küçük bir şey değil çok düşündüm çok kafa yordum sonunada karar verdim benimki boyutlu yani kara kalem çalışması gibi daha canlı böyle gösterdiklerin gibi değil 3 boyutlu gibi bence daha güzel duruyor tabi karar senin kediciklerde şirinmişş biraz acıyor onuda hatırlatayım

Guz dedi ki...

durma yaptir :) aya bileginede biseler yaptir kesinlikle,omzunada :) bende cok istiyorum ama acir diye korkuyorum:) yaptiran arkadaslarim icip icip gitmisler aciyi duymasinlar diye ;)

Nesly dedi ki...

Prensesim, bırak günahı münahı, laf bunlar...yaptır bacaklardaki fiyonkları bak keyfine :)

ruken dedi ki...

Pembe kedicik çok şiriiin :) melek kanatları da güzel :) sen bizi boşver :) iyi düşün en çok hangisinde takılı kalıyorsan onda karar ver..araştırmaya da devam et :D

MiskinKek dedi ki...

Patiler ve melek kanatları fazla yaygın, her bedende tanıdık geliyor bana :) Ama kedicikler pek bir şirin, canlı renkler daha tatlı duruyor üstelik.Bir de bunlardan haric ayak bileğinde duranlar var, onlar da pek bir rana doğrusu