İzleyiciler

Contact

BANA ULAŞMAK İÇİN: mymyprincesss@hotmail.com/// Instagram: @myprincesss Twitter:@my_myprincess

16 Mart 2011 Çarşamba

♥♥ MaRkaFoNî 'den Harika Bir Paket ♥♥









Günaydınnnnnn Herkese....
 Harika bir gün olduğunu düşünüyorum bugün umarım sizin içinde öledir...içim kıpır kıpır ben her bahar böle oluyorum :)
Hava güneşliyken herkes gibi enerjim ve mutluylugum tavan yapıyorrr :) hiç  sevmıyorum kışı malesef...
 Çok şükür kışı atlattığımız şu günlerde dün gelen ve beni çok mutlu eden paketimi sizlerle hemen paylaşmak istiyorum...

Şunun bi tatlılığına bakarmısınız???

Markafoni'de ölesine gezinirken ve aklımda hiç bikini almak yokken bu harika bikiniye resmen aşık oldum...rengine tek omuz olmasına hele bittim...
Eşime biraz şirinlik yaptıktan sonra kavuştuk birbirimize ::)))
Fiyatına gelince sıkı durun!...
40.00 TL :) 
Sevdim ben bu siteden alışverişi artık gözüm üstünde :)
Herkese süperrr bir gün diliyorum...
Lütfen gülümsemeyi ihmal etmeyin...
Sevgilerimle..




9 yorum:

fashiONözge dedi ki...

vayyyyyy hakikaten harika yaaaa:))güle güle kullan ,artık yaz gelsiinnn :))ben de oye'den mayakini almıştım bak,oooohhh...sevindirik oldum şimdi:))

Adsız dedi ki...

harika süper bişey bu bayıldım ya :)

LensMakyaj Blog dedi ki...

Bende kıştan nefret ediyorum. Dışarı çıkasım gelmiyor. Yüzden bahar geldi diye çok mutluyum. Açmış papatyaları gördükçe sevindirik oluyorum. :)

Bikini de harikaymış. Güzel günlerde giy. :)

pembe fiyonk dedi ki...

gerçekten harika:) detayları özellikle ayrı güzel.güle güle giy canım

Aquaris Blog dedi ki...

çok güzelmiş hem kom hem rengi hem de modeli
ay cok begendımm.
güle güle kullan.

özge dedi ki...

bu renk sarışınlara çok yakışıyor,güzel günlerde kullan

lalinmakyajnotları dedi ki...

Canım ne kadannnnnnn güzelmiş,çok yakıştığına eminim güle güle kullan :)

Swift as Desire dedi ki...

aa gormustum bunu bende cok begenmistim gule gule kullan cnm:)

Modavesaire dedi ki...

woooww.çok uygun fiyat ve model de çok şık:) güle güle giy:)