İzleyiciler

Contact

BANA ULAŞMAK İÇİN: mymyprincesss@hotmail.com/// Instagram: @myprincesss Twitter:@my_myprincess

27 Nisan 2011 Çarşamba

♥ Maçkolik Oğlum M@Y@ ♥






♥♥  Herkese günaydın bugün malesef günlük güneşlik bir hava yok ankara'da!  Herşeye rağmen keyfim  yerinde allah bozmasın..!
ʞoʎ ʎǝşıq uǝpıƃ sɹǝʇ :))
Sanırım bu sene yaz gelmeyecek :)) 
Güneşe ve denize hasret kaldık yaz gelsin bi an önce artık  tatile gitmek istiyorum...
Sabrımın sonlarındayım acil enerji toplamam lazım :)
 
Neyse sizlerle Maya'nın bu komik hallerini paylaşmak istedim, keşke videoya' ya kaydetseymişim çok pişman oldum sonra..
Neyse televizyona oldukça meraklı ztn en kısa zamanda videosunuda ekliycem..
Acayip oyuncu bir oğlum var ona göre her hareketimiz her nesne oyun!
Sabah 7' de yanımıza yataga çıkıp topunu yada faresini getiriyor yanımıza, uyanmazsak pati atıyo yüzümüze hadi kalkın artık benımle oynayın diyor :)))
Faresini atıyorum anında geri getiriyor köpek sanıyor kendini sanırım :)
Nasıl büyümüş mü oğlum ?
Tam 2,5 aylık şuan bana hiç büyümüş gibi gelmiyor kerata :)
Keşke hep bebek kalsalar dimi...
Umarım havaya ve etrafınızdaki olumsuzluklara İNAT güzel bir gün geçirirsiniz... ;)
Sevgilerimle_______♥ ♥ ♥

1 yorum:

Selin Ergeçer dedi ki...

Ya ben bunu yerimm,maşallah Ona :))