İzleyiciler

Contact

BANA ULAŞMAK İÇİN: mymyprincesss@hotmail.com/// Instagram: @myprincesss Twitter:@my_myprincess

18 Temmuz 2011 Pazartesi

»»»»» GüLüMseYiN ®






Merhaba ,
Hafta sonundan karelerle sizlerleyim...
Umarım hoşunuza gider resimler...
Çok yogun olduğum için bloğumla fazla ilgilenemiyorum farkındayım ama durum kısaca şöyle...
çok değerli dostum/ kardeşim demet ve ailesi için bizim evimizin yakın çevresinde ev bakıyoruz ,bulsak hemen satın alıcaz ama malesef hala bulamadık şöyle içimize sinen bir ev çıkmadı bi türlü :(
Bi an önce bu ev işini halletmemiz lazım ki Mersinden' ailesi eşyaları getircek artık Mersin defteri tamamen kapanıyor bizim için...
yaptığımız iş görüşmelerinden de beklediğimiz cevap geldi haftaya işe başlıyorrrr...
  valla ne diyim herşey şuan güzel ve olumlu gidiyor...
*Mutluyum işte*
maşallah diyimde nazar değmesin...
Allah dualarımızı kabul etti !!!
Şükür... 

Bu hafta doğum yapmasını beklediğimiz değerli dostum Ebru ise
maskatomuz oldu :)
aklıma bir cinlik geldi ve göz kalemi ile göbüşüneee kaş göz çizdik :)
 sonuç ise böyle çok sevimli bir kare oldu bence :)
hatıra işte ilerde Duru' bebeğe gösterebileceğimiz güzel anlardan bitanesiydi :)
Gülümsediniz dimi bu resime :)
Haftanız umarım çok ama çok güzel geçer
Ben artık ankara'yı ve çok daha fazla seviyorum :)
Sendromsuz Bir Pazartesi' geçirmeniz dileğimle hepinizi Öpüyorum...
Sevgiler...
PRİNCESS

P.S :  Çok sevdiğim bir sözü sizlerle paylaşmasam olmazdı...:)



***Dostum!

Güneşe bak, toprağa bak, suya bak, buluta bak



Fakat arkana bakma!!!!



Kimin geldiği önemli değil, kimin gelmediği de..



Unutma: yolcu değişir, yol değişir; ama menzil hiç değişmez!..*

9 yorum:

cingifilli dedi ki...

canım göbüş pek şirin olmuş:)
arkadaşın dilerim içine sinen bi ev bulur.mersin unutulmazzz diyorum kaçıyorumm :))

madammoda dedi ki...

Ahah bayıldım yaa göbüşe ;)) Çok iyi fikir..
Zaten hamilelerin kesinlikle göbüş fotosu olmalı bence, ilerde çocukları için müthiş bir şey ;))

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Göbişe bak ya sanki bebek dogmus gibi olmus :))

Söz bir harikaa

Pamuk dedi ki...

göbişe koptum ya çok şeker bir anı olucak bu :)

gözde'nin gözünden dedi ki...

göbekteki fikir şahane....yüzümü güldürdü, ellerine , emeğine, cin fikrine sağlık..

http://gozdenin-gozunden.blogspot.com/

Rococosh dedi ki...

hihiihi çok irin olmuş o göbüş =) hayırlı doğumlar arkadaşına canım fıstık gbisiniz öptüm
yorumyazmak için comment yazısını bulmakta zorlandım balım buarada haberin olsun

♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥ dedi ki...

çok tşk ediyorum hepinize kızlar, allah hepimize nasip etsin bu duyguları, ben belki seneye çocukta yaparım, Kariyerde ? :))))

Adsız dedi ki...

Gözaltına cevresine neler kullanıyorsunuz?

♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥ dedi ki...

mac studio finish concealer (nc 15)sonra tüm göz cevremede en son olarak beyaz mat bir far geçiyorum.