İzleyiciler

Contact

BANA ULAŞMAK İÇİN: mymyprincesss@hotmail.com/// Instagram: @myprincesss Twitter:@my_myprincess

27 Ekim 2011 Perşembe

IPHONE CASE



Patili favorilerimden...









ve benim kullandığım hello kitty'li  ;)



Iphone 4 case'ler her biri birbirinden cici hergün bir değişik kullanmak istiyor insan, taşlı modelleride çok beğeniyorum ama pek kullanışlı değil ,taşları dökülüyor malesef, 



( Yaşanan Gün Nasıl Olursa Olsun, Beklenen Gün Her Zaman Daha Güzeldir. 
Çünkü İnsanın Geçmişi Kayıplarla, 
Geleceği de Umutlarla Doludur...!)



sizlere Face' de okuduğum bir yazıyı paylaşmak istiyorum,
ne kadar doğru bilemem ama doğruysa gerçekten harika bir yazı okurken 
gözlerim doldu...





Deprem olur olmaz Van’a kazak, bot, mont gibi eşyalar gönderirken montun cebine "Geçmiş olsun kardeşim, ben de Gölcük’te senin şu an yaşadıklarını yaşadım. Maddi-manevi ne sıkıntın olursa bana 05xxxxxxxxx numaralı telefondan ulaşabilirsin, hiç çekinme" yazılı bir kağıt koyulduğundan 3 gün sonra gelen mesaj:

"Allah razı olsun kardeşim. Şu an gönderdiğin montla ısınıyorum. 
Sana söz bir gün sen 
düşersen ben de seni kaldıracağım"



Herkese Umut dolu bir gün diliyorum...
Sevgilerimle
M.P 








9 yorum:

Adsız dedi ki...

Bende patili olandan var abimin hediyesiydi :) gercekten cok cici hepsi telefona ayri bi sirinlik katiyor bence ^__^

Sevgiler

NurbanuCan

Not: Depremzedelere gönderilen yardimlari yagmalayan aşagılık vicdansiz Allah inancindan bile süphe ettigim
insanlar; o yardimlara uzanan pis elleriniz kirilsin!

Kuzununannesi dedi ki...

Bende cokkullaniyorum değişik değişik ama taslilar fena gercekten...depremzedeleri yagmalayanlar baska yerlerden gelenn hırsızlar bir gün sıra size gelince ne yapacaksınız acaba ..

*!*vanilya's dedi ki...

ilk case çok şeker nerede satılıyor bu minnoş şey acaba cnm

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Vanilya's Ankara Armada avm. de Karınca'da adlı dükkanda bulabilirsin cnm...

SaR dedi ki...

patili çok şekermiş tatlım

beauty-n-fashionlove

çok öptüm

Milena dedi ki...

prenses var ya sırf senin o çektiğin taşlı case yüzünden ıphone aldım:)ama 4 ü çok pahalı buldum ne yapcam ya iki gün sonra 5çıkacak mühim olan süsü tel canavarı değilim zaten dedim ama bide baktım çoğu afilli case 4 içinmiş öff keşke hemen açmasaydım teli değiştirecektim valla:)yinede güzel bişeyler buldum ..aramız iyi şimdi..sağol canımcım bilgiler için.

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

ahahha :)) milenacım çok tatlısın sen, demek ıphone 4 aldın :) ne güzel yapmışsın,iyi bişeye vesile olmuşum bence :) pahalı ama emın ol bikaç gün içinde vazgecılmezin olacak...iyi pazarlar tatlım çok öpüyorum seni...

Unknown dedi ki...

aa seninki de süpermiş tatlım, hello kitty çirkin olamaz zaten, güle güle kullanalım kittylerimizi :)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

tşk ederim gayecim öpüyorum..