İzleyiciler

Contact

BANA ULAŞMAK İÇİN: mymyprincesss@hotmail.com/// Instagram: @myprincesss Twitter:@my_myprincess

17 Mayıs 2012 Perşembe

BoNcuK KayNak Yaptırsam mı ??





Günaydınnn herkese, 
Aranızda boncuk kaynak kullanan var mı? 
bu ara kısa küt saçlarımdan çok fena sıkılmış durumdayım..:(
yaptırmayı düşünüyorum, bu konuda tecrübeli olanlar bana lütfen yazabilirler mi?
eksileri neler?
çok sık saç dipleri karışıyor mu?
taraması zor mu?
kaşıntı yapıyor mu?
geceleri uyurken batıyormu ? 
vs vs...
yardımlarınızı bekliyorum..
sevgilerimle..

24 yorum:

SWL dedi ki...

Canım bi kaç tanıdığım hani böyle yapıştırılan gibi bi kaynak kullanıo, boncuksuz... O bana sanki daha doğalmış gibi gelio, gerçi boncukludanda anlamam ama :))) yaw senin saçların böylede çok güzel, bence hiç girme kaynak işine :S

yeliz dedi ki...

canım ablam kullandı boncuk kaynak gece uyuyamadı kafama battı hep dedi bizde penseyle boncukları açıp saçları postiş yaptık şu anda öyle kullanıyor. ben birde tvde gördüm boncuksuz kaynak vardı yapıştırıcı gibi bişeyle yaptı ama çok doğaldı :)

zeys dedi ki...

cnm benım bır arkdsım yaptrdı hemde baya ıyı bır yerde..ılk3-4 ay cok ıyıydı memnundu, sonra kasıntı basladı..ama ıdare ettı cunku gercekten guzel gorunuyodu maşa yapınca falan.. 1 sene sonra cıkartmak ıstedı artık..ve cıkartırken bende vardım yanında kuaforde. abartmıyorum bır kucak dolusu sac dokuldu..ve yarı yarıya azaldı kızın kafasındakı saclar..
bendce cıtcıtı dene :)

Adsız dedi ki...

kesinlikle önermiyorum bana çok kullanışsız geldi. zamanında yaptırmıs ve cok cok cok pişman olmus bırıyım. sacların uzadıgı zaman onları cıkartmaya gıttıgınde onca zaman dokulmemıs saclarını gorunce soka gırebılırsın ve saclar da asırı yıpranma , dökülme yapıyor. kasıntı yapıyor ama güzelce kasındıramıyorsun :) dıplerde karısma sorunum olmadı. Yok yok canım kesınlıkle yaptırma derım..

Adsız dedi ki...

En yakın arkadaşlarım yaptırdı ve pişman oldular:( Gece yatarken batıyor,sabah uyanınca dipler dolaşıyor,gün içinde kaşınıyor.Saçların çabuk uzuyorsa 3 ay sonra boncuklar iyice görünmeye başlıyor ve gereksiz baş ağrısı yapıyor..Şikayetler bunlar...En iyisi çıt çıt yaptırman..Çok kullanışlı.
Sevgiler

www.zuhalvarol.com

~♥Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥~sinemella~♥Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥~ dedi ki...

bende yaptırmayı düşünüyorum ama hep pişman olmuşlarla dolu oldugu için korkuyorumm silikon kaynak daha iyi diyorlar :)

seizetheday dedi ki...

kullanımı cidden çok zor yakıması vs. çıtçıt kullanmanı tavsiye ederim canım

Unknown dedi ki...

canım benimde kuzenim yaptırdı hiç memnun kalmadı .. aslında görüntüsü çok hoş ama dolanıyor bir de saçtan çıktıktan sonra şaçlar çok kötü oluyor çok yıpratıyor saçları :(

Unknown dedi ki...

Tatlim boncuklu da keratin kaynak da kullanmis birisi olarak ikisinin de saci asiri yiprattigini bilmeni isterim. Keratin daha da yipratici ama yikarken boncuk daha zor oluyor insanin eli girmiyor ben kuafore gidip ozel yikatiyordum. Keratin kaynagi 3 ay kullanmistim saclarim kus kadar kaldi boncugu 3 hafta kullandim aradan 10 ay gecti ancak toparliyor. Basta kaynak yaparken aldigi tutamlar o kadar zayifliyor ki cikarirken iki tel kaliyor o tutamdan geriye. Bir daha asla yaptirmam ben o saclari postis yaptirdim onu kullaniyorum karar senin canim ama bence uzun sureli hasar birakan bir islem daha cok uzulme sonra :/

Unknown dedi ki...

çıt çıt kullandım canım boncuk kadar doğal durmuyor ama daha rahat. boncuk arkadaşların dediği gibi batıyor sonra çıkarırken de dökülmemiş saçlar dükülüyor diplere zarar verdiğini düşünüyorum.
arkadaşım kullandı pişman oldu.
şu keratin kaynak var daha rahat olur sanırım.

Adsız dedi ki...

WOW! :)

http://themadcreationist.blogspot.it/

Giuseppe

cecilia dedi ki...

ben hep doğallıktan yanayım cnmcım o yüzden yaptırma derim ki böylede görüyorum fotoları ne kadar güzel, hoşsun, hiç gerek yok, ama sen bilirsin sonuç olarak :)

begum_kobaklar dedi ki...

Bence kaynak yaptırmak yerine birkac parca (nekadar yogunluk istedigine baglı) cıt cıt al. Ikısınıde kullanmıs biri olarak cıtcıt kesinlikle cok daha dogal 3-5 takmaya alısıyorsun digeri hem kasıntı yapıyor hemde 1 ay sonra gozukmeye baslıyor.

mynameisinspiration dedi ki...

Slm

Ben 2 kere yaptırmış biri olarak inan hiç tavsiye etmem.
Birincisinde merakımdan yaptırdım saçlarım kısaydı ikincisinde de yiğenimin düğünü için.Gerçekten görüntü olarak uzun saç çok güzel ama buna değer mi? asla çünkü ilkinde 2 hafta uyuyamadım hep batılar ve kafam resmen yara oldu.Neyse dedim buna değecek ama inan bana 2.yaptırdığımı çıkardıktan sonra gördüm ki saçımın uçları o kadar incelmiş o kadar yıpranmış kestirmek zorunda kaldım.Güya boncuk kaynak zarar vermiyormuş.Külliyen yalan,saçını metal boncuğun içine sokuyor ve kerpetenle eziyor nasıl zarar görmesin.Ben şimdi çıt çıt kullanıyorum isteyince takıyorum ve saçımda yıpranmıyor.Genede sen bilirsin.Bence bu boy saç o kadar yakışmış ki sana hiç yaptırma cıt cıt kullan

PELLORA dedi ki...

Bence saçların cok güzel hic yaptırma derim:)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Warya Bitanesiniz siz, beni çok pişman olacagım bir yanlıştan kurtardınız, vazgectım bu kadar sorunlu olacağını hiç tahmin etmemiştim kızlar çok tşk ederim hepinize...zaten saçlarımın modelini ben böylede çok seviyorum...şuan daha daha fazla sevmeye başladım saçlarımı :) sonuçta kökü bende 2 ay içinde tam istediğim kıvama gelecekler zaten...

Unknown dedi ki...

canim ben bir gerizekali bir kuaforun hatasi yuzunden saclarimi kisaltmis ama alisamamistim. boncuklu kaynak yaptirdim ve hic memnun kalmadim. kuafore gidince reklamini cok iyi yapiolar SIKINtilarini hic anlatmiolar ama. bir kere yatarken kafaya batmasi bir kenara saci mahfedio. taktiklari yerlerdeki saclardan hergun 1-2 tel dokulu. derken o 1-2 tel gunun sonunda 1 avucu buluo. dogal durmasi icin surekli fon cektirmek gerekio ve bu da uclarini param parca edio.
ben en son skin weft hair extension kullandim ordan cok memnun kaldim. linki burda http://www.additionallengths.co.uk/additional-lengths-skin-weft-hair-extensions-p48
nasil yapilacagini da burdan izleyerek yapabilirsin http://www.youtube.com/watch?v=eEHGpCHKa6U
kuafore bile gitmene gerek yok, bir arkadasindan, kardesinden falan yardim alip takabilirsin.
hem fiyati daha uygun hemde cok kullanisli.ne cit cit gibi dusme, kayma yada cikma ihtimaliyle insana kotu anlar yasatio ne de boncuk gibi saci harap edio. ayrica sacinin kabarik ve gur durmasini istiorsan 2 takim siparis etmeni tavsiye ederim.

Modamla dedi ki...

canım saçlarını sarıya boyatıp yıprandığı için sürekli kesen bir arkadaşım vardı.saçı uzamıyor diye üzülüyordu.kuaförü ona kerastas çamur maskesini önermiş.haftada bir yapıyordu.inanılır gibi diil ama saç uzaması hızlandı.beline kadar oldu.ozaman tüpü 70tl ydi.şimdi ne kadar bilmiyorum ama cidden işe yarıo gözümle gördüm.uygulamayı şöyle anlattı.çamur maskesini diplerine masaj yapıp uyguluyormuş,sonra saç havlusunu sıcak suya batırıp ıslatıyormuş,havlunun suyunu sıkıp başına sarıyormuş.yanlış hatırlamıyorsam 15dk bekleyip yıkıyormuş.yanlış hatırlamıyorsam tam olarak böyleydi.sevgiler:)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

kalinka: canım çok yardımcı oldun bana fikrim artık tamamen değişti, kesinlikle yaptırmıycam çook tşk ederim...

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Damla: canım çok tşkler zaten saçlarım çok çabuk uzuyor benim üstelik sarı olmasına rağmen çokta sağlıklıdır...ama kerastase'i yine denemek istedim...tavsiye için tekrar tşkler...

BÜTÜ dedi ki...

BeTwin Us ın dediklerine harfiyen katılıyorum tatlım bende o kadar uzun süre istedim ki ama gördüklerim ve duyduklarım aynen bu tarz yorumlardı ... saçların böyle de çok güzel bence :)

Kuzununannesi dedi ki...

canım bence sacların cokkkkkkkkk guzel hıc gırme..bende senın gıbıyım ama saclarım degıl bonusum ben:))))) hıccc yaptrma ınan cok daha cool sun

Unknown dedi ki...

Kısa saç çok modern duruyor ben yaptırma derim tatlım

irem dedi ki...

Sakın sakın sakın yapma canım ben yaptırdım çıkarırken saçlarım diplerden koptu ve öyle azzaldı ki gür saçlarım hem azaldı hem kısaldı uçları 2 tel kaldı ve çıkarmamın üzerinden neredeyse 1 yıl geçti yeni yeni kendilerine geliyorlar.. hiç taktırmasaydım şimdi belimde olacak saçlarım ince ve omuzlarımın biraz altında:S bu arada iyi kuaför ve kaliteli saçlardı hiç farketmiyor çok pişman olursun tatlım..