İzleyiciler

Contact

BANA ULAŞMAK İÇİN: mymyprincesss@hotmail.com/// Instagram: @myprincesss Twitter:@my_myprincess

5 Temmuz 2012 Perşembe

Gladyatör Sandalet Siparişim!!





Hintli bir adam suda bata çıka ilerlemeye calısan bir akrep görür.
Onu kurtarmaya karar verir ve parmağını uzatır ama akrep onu sokar. 
Hintli tekrar akrebi sudan kurtarmaya calışır ama akrep onu tekrar sokar. 
Yakınlardaki başka birisi ona, onu sürekli sokmaya calışan akrebi kurtarmaya calışmaktan vazgeçmesini söyler. 
Ama Hintli adam şöyle der: Sokmak akrebin doğasında vardır.
Benim doğamda ise sevmek var.
Neden sokmak 
akrebin doğasında var diye kendi doğamda olan sevmekten vazgeçeyim?"

**********************************
VAyyyy be!!! Nasıl? Harika bir hikaye dimi???
Bayıldım!!!!
 Hemen paylaşmak istedim sizlerle..
Dün limango'dan sipariş verdiğim gladyatör sandaletim budur!
siyahı malesef yoktu...
çok seviyorum bu tarz gladyatör sandaletleri...
insallah benim palet gibi olan enli ördek ayaklarıma yakışır...
beklemedeyim..
umarım tatile cıkmadan önce yetişir...
kendinize iyi bakın...
sevmekten asla vazgeçmeyin...
sevgilerimle...
Myprincess

6 yorum:

chunlibeauty dedi ki...

Çok güzel bir yazı :) Papiler de bir harika!! Benimde ayaklarım palet gibidir daha bu sene bu kadar sık sandalet giymeye başladım :D

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Chunli : ilk kez böyle bir model giyicem cnm bende , normalde sandalet tercıhlerim hep bantlı olur, cünkü ayaklarımın yayılmasını engeller, umarım güzel olur, boğaz kısmına vuruldum zaten...;)

Gurme Şirine dedi ki...

galadyatörün çok güzel canım...
yazın en çok kullanılan açık ayakkabı değil mi ? :))
bende de beyaz modeli var biraz daha farklı :))
güle güle kullanırsın inşallah tatlım...
kocaman sevgiler...

Grace Happy dedi ki...

gercekten hıkaye cok guzel hele kı buaralar dunaymızın buna ıhtıyacı var

Unknown dedi ki...

ahh bizim doğamız o Hintli adam gibilerden çok akreplerle sarılmış bazen öyle hissediyorum.Sonra blog dünyasına gelince hemen meleklerle karşılaşınca içim huzur doluyor..

SAandaletin cok guzel bıtanem.guzel gunlerınde gıyın.sevgiyle...

Esra dedi ki...

ben de seviyorum bu sandaletleri ama kalın bileklerimi iyice kalın gösterdiğinden giyemiyorum maalesef ama sen güzel günlerde kullan canım:))