İzleyiciler

Contact

BANA ULAŞMAK İÇİN: mymyprincesss@hotmail.com/// Instagram: @myprincesss Twitter:@my_myprincess

29 Kasım 2010 Pazartesi

▓▒░DİOR HOMME ▓▒░ Tavsiye!!


Herkese iyi haftalar diliyorum biliyorum herkese pazartesi sendromu çökmüş durumda.... :(
Yılbaşı yaklaşıyor ve birbirinden güzel hediye seçenekleri mağazalarda yerlerini almış durumda.
Bilenleriniz vardır mutlaka bu kokuyu...
Ben eşim için çok seksi ve karızmatık olan bu parfümü seçtim...Çok severek kullandığı  için 100 ml. aldım...
Parfüm almayı düşünenlerdenseniz bu parfüme bakmadan sakın parfüm almayın derim..
Şiddetle tavsiye ediyorum...Harika bir erkek kokusu...
Öyle herkes tarafından bilinen bir koku degil...
Ve inanılmaz kalıcı...
Çilekten aldım tek parfüm aldığım için 128 tl.ye geldi...
Sevgilerr...
Öpüldünüz...

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Eşiminde favori parfümü bu. :) Bi kaç ay önce almıştım hediye olarak. Tenine çok güzel oturuyor.

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

buram buram çok etkileyici bi koku cidden cnm çok doğru bi seçim yapmısız :)

Adsız dedi ki...

Merak ettim bu kokuyu deneyeceğim canım, bu arada sana mail attım:)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

dene cnm bayılcaksın...Ben bıle arada sıkıyorum walla o derece güzel yani :)

TeknoManisa dedi ki...

çilekten aldım derken? internetten alabileceğimiz bir site gönderir misiniz?

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

www.strawberrynet.com

civciv dedi ki...

ben de aynisini esime almistim *_* süPerrr bir parfüm.

sevgiyle kal