İzleyiciler

Contact

BANA ULAŞMAK İÇİN: mymyprincesss@hotmail.com/// Instagram: @myprincesss Twitter:@my_myprincess

7 Aralık 2010 Salı

۩♠Beklenen♠ Kargom♠ Geldi♠۩





Bunlarda eşimin çok severek kullandığı parfümleri


ve bennn :))


Bu kez biraz gecikmesine rağmen sağ sağlim elime ulaşan kargom nihayet yüzümü güldürdü...Eşim için her nekdr yılbaşı hediyesi olsada dayanamadı ve hemen açtı tabikiii :) Hiç hayır dıyemıyorum ben bu adama yaa :)))

Eşim az ve öz parfümler kullanıyor severse bir yenisini alıyor mutlaka benım gibi aç gözlü değil...Her ay bir kokuya aşık olmuyor.:)

Dior homme harika bi koku hediye arayışındaysanız alın derim..
Umarım hepiniz güzel bir hafta geçirirsiniz
Ve Mutluluk yakanızı hiç bırakmazzzz!!! 

Sevgilerrrr...

11 yorum:

ladybird dedi ki...

prensesim sen bu goz makyajında ne kullanıyorsun harika görünüyorsun:)
one mıllıon bende kardeşime almıştım çok begenmişti;)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

saol bıtanemde öyle çok özel bişey deıl herkesın kulladıgı kalem - rimel -bazende concealer işte...Kalemlerim emily marka- rimelim max factor ve loreal...concealerımda mac :) gösslerim güssel belkide :) olabılır mı :)))

Bu da Benim Güncem dedi ki...

güle güle kullansın eşin:) dior homme 'u ben de geçen senelerde erkek arkadaşına almıştım çok beğenmişti hoş bir koku, kokladıkça koklayasın geliyor

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

evet cnm çok hoş ve seksi bi koku :)

ladybird dedi ki...

ah cnmmm o zateeen;)allahım esirgesin maşallah..
ya ama o kadar güzel görünüyor ki gözaltların pırıl pırıl

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

çok tşk ederım cnm... ;)

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

kadın olmanın en güzel yanı her ay bi kokuya asık olmak :)

izleyıcınım artıkın.

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

aynen cnm :) kadın olmak ayrıcalık bence ;)

makyajblogum dedi ki...

:) Pacco Rabonne 1 million'ın kokusuna bayılıyorum! Benim eşimde kullanıyor hatta utanmasam ben bile kullanacağım :) Dior Homme'un kokusu da kesinlikle çok hoş, aynen katılıyorum sana :)
Sevgiler canım,

Modapark.Net dedi ki...

merhaba, dior homme intense mi yoksa sport mu?
nişanlım için parfüm araştırıyorum siz çok güzel olduğunu söyleyince denemek isterim.

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

dior hıme cnm kesinlikle...çok hoş bir parfüm bana göre ;)