İzleyiciler

Contact

BANA ULAŞMAK İÇİN: mymyprincesss@hotmail.com/// Instagram: @myprincesss Twitter:@my_myprincess

1 Ağustos 2011 Pazartesi

Bronz Makyaj ve Çılgın Saç Modelim!!






 


Merhaba Fıstıklarım,
Güzel bir hafta diliyorum hepinize,
Cumartesi akşamından kalma bir kaç resim ile karşınızdayım,
Evden çıkmadan önce çekmeye çalıştım işte bazıları flu çıkmış,

 Çok sevdim bu saç modelini çok tatlı oldu diye düşünüyorum :)bundan sonra akşamları dışarı çıkarken kullanmayı planlıyorum. Nede olsa biraz hippilik var ruhumda :)

Tavsiye ederim sizde deneyin :)

Hava çok sıcak olmasına rağmen benim için çok güzel bir hafta sonu oldu, dostlarımla bir arada olmak inanılmaz mutlu ediyor beni, az ve öz dostlarım var zaten 2 gün ayrı kalamıyoruz birbirimizden et ve tırnak gibi olduk, allah ayırmasın bizi birbirimizden, ankara benim için artık yaşanmaya değer bir şehir ;)

Bu arada arabamı satıyorum kızlar (Peugeot 207 ) kullanıyorum daha büyük ve güzel birşey almak istıyorum, sürekli nette araba bakıyorum son günlerde şaşı oldum...

*Honda civic * almak istıyorum
şuan en çok baktığım model o , siyah olursa daha da bi süper olur :)

Aranızda kullanan var mı honda?  

 1.6 düz vites bakıyorum, insallah çok yakmıyordur :)

Benim arabam 1.4 olduğu için yakıt olarak çok memnunum umarım gelen gideni aratmaz :)

İnsallah kısmetse allah nasip etsin bi an önce yeni arabama kavuştursun.. :))

Herkese Hayırlı ramazanlar diliyorum...

Ve kocaman öpüyorum.
Sevgilerimle...

18 yorum:

♥ Heels Are My Drugs ♥ dedi ki...

tatlım çok asortikk gözüküyorsunn bayıldım bu tarzına:)

makyajında en çok hoşuma giden yanakların oldu, çok hoşş duruyor gerçekten!

muaaah:*

www.heelsaremydrugs.blogspot.com

♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥ dedi ki...

çok saol bitanemmm bende cok sevdim bu modeli :) kojamann öptüm bendee ;)

cicibebe dedi ki...

çok güzelsin cnmmmm yine :)

biz kullanıoruz honda civic abimde var, çok yakıyo valla :/ yani bende fiesta var 1.4 benzinli, ona göre çok yakıyo tabii.. ama kendi kategorisi ile kıyas yapamıcam :/

artııııı

Honda, hayat onda ;) :)))

MODAVESAİRE dedi ki...

evet çok yakışmış bi de uzun saçların, güzel olmuş...

♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥ dedi ki...

Yaaa :( tabi şimdi benim arabama göre mutlaka çok fazla gelecektir, sonuçta motor farkı var...1.6 Düz vites bakıyorum özellikle, 1.6 otomatık vitesler inanılmaz çok yakıyormuş... pişman olmam insallah :)) saol cnm cevabın için..öptm..

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

bu sac modelini gecen yıl cok yapıyordum, farklı ve güzel gercektende...makyajın cok güzel, yüz hatların güzel ondan olabilir:D
insallah arabana kavusursun tez zamanda

Işık dedi ki...

Çok hoş olmuş makyajın. Kullandığın allık ve aydınlatıcıyı sorabilir miyim?

♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥ dedi ki...

kızlar cok tşk ediyorum hepinize..
Işıkcım Mac ccb LUNA ve Hard CANDY Bronzer cnm...

AyçA dedi ki...

my princesscim ben senin her yaptığın makyaja bayılıyorum. çok güzel bir suratın var zaten ne yapsan yakışıyor saçlarda çok güzel bence:) ben bu tarzınıda çok beğendim:))

http://ennstyle.blogspot.com/

//SECHHILL\\ dedi ki...

waooow bu tarz süper olmuş canım.

Rococosh dedi ki...

saç bandı takmaya bende bayılıyorum aşırı yakışmış canım kocaman öptümmmmm

♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥ dedi ki...

sechilim /rococoshcum tşk ediyorumm beğenmenize sevindim ;)

özge dedi ki...

waw çok yakışmış bu saç modeli ve makyaj,çok beğendim:))

tubiss dedi ki...

bu saç modelini bende çok seviyorum hele ki senin gibi sarı saçlarım olsa gri tülden çiçeği olan bantlardan fln da takarım ama yaptığım zmn kendime çok komik görünüyorum :D birde bronz makyaj videom için aynı saçı bende düşünmüştüm demek ki bronz makyajda aynı saç modeli aklımıza geliyor :D

Selin Ergeçer dedi ki...

Tatlım saç süper olmuş,çok beğendim :) ayrıca umarım en yakın zamanda istediğin gibi ve sorun çıkartmayan bir arabaya kavuşursun ;))

♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥ dedi ki...

selincim-özgecim-tubişim tşk ediyorum kızlar çok saolun...ilk dışarı çıktıgımda bi tuhaf geldi herkes sanki bana bakıyormuş gibi :) ama sonra alıştım...Şimdi daha farklı modellerde saç bantları alıp takmayı planlıyorum...bronz makyaja çok hoş duruyor, birazda bronz olsaydım daha da süper olcaktı ama bu sene tatıl matil yok bana :))

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

cokm cool seksı göukuyyosun bebek.
civic bn de cok seviyorum iç tasarımı cok hoş ama yakıyo diye bılıyorum valla.

ismail dedi ki...

makyaj ve saç modelin güzel, araba almadıysan daha honda civic sedan 1.6 çok iyi bir araba ve çok şık. Ama tavsiyem renginin beyaz olması.