İzleyiciler

Contact

BANA ULAŞMAK İÇİN: mymyprincesss@hotmail.com/// Instagram: @myprincesss Twitter:@my_myprincess

16 Ağustos 2011 Salı

Kadını Güzelleştiren 3 şey: Canon -Nikon -Avon :)))






Özelliklerine bakmak  için burdan buyrun FUJİ İNCELE

******************************





Nikon D3000  incelemek için burdan buyrun  NİKON ÖZELLİKLERİ

Herhaba merhaba
1 hafta bloğuma kısa bir ara veriyorum...Bu süre içinde ankara'da olmayacağım için sizlerden kısa bir ara istiyorum...
Haftaya geldiğimde güzel resimlerle karşınızda olucam ;)
Sizlere çektiğim resimlerin baş kahramanı olan NİKON' dan bahsetmek istiyorum...
Çok severek kullanıyorum ilerde yetersiz geldiğini düşündüğüm zaman daha iyisini düşünebilrim...Ama şimdilik aramız gayet iyi...Başlangıç için D3000' ni tercih ettim..Seviyorum resim çekmeyi ama  çok büyük olduğu için çantaya sığmasının imkanı yok, ayrı büyük bir çantası var o da hergün taşınmıyor malesef, özel günlerde sadece yanıma alıyorum...Bazen gün içinde fotograf makinesi okdr çok lazım oluyorki en sonunda dayanamadım gittim çantam için küçük bir makine aldım...

Bimesk'e geçen gün fotoğraf makinası almaya gittiğimde orda bizimle ilgilnen tecrübeli bir arkadaş bu makinada öyle özellikler gösterdi ki kayıtsız kalamadım...Kullandıkça çözeceğim tabi bende çoğunu hatırlamıyorum:)  bol bol karıştırıyorum, hergün bişey keşfediyorum...Alıştım hatta çok pratik menüsü...
Çekim modunu ışığa göre kendi belirliyor,
özelliklerine göz atın mutlaka...
Fiyat olarakta gayet uygun 350.00  Tl 
Nikon D3000 'de fiyat olarak gayet uyguna düşmüş bakmakta fayda var...
İkisinide çok seviyorum şuan...
Çantamda her dakka benimle olsun kaliteli resimler çeksin derseniz Fujifilm JV 200 alın derim!Fujinin en son çıkardığı aynı boyutlardaki bir makinası vardı ''Dünyanın en iyi makinası '' ünvanını almış sanırım,  öyle bişiydi ya da:) Profesyonel makinalar gibi özelliğe sahip, allahım o neydi yaaa :) nasıl güzel resim çekiyordu 1.200 civarı bir fiyatı vardı beyaz renkti- modelini hatırlamıyorum kahretsin , sadece fujinin çıkardığı son makınaymış onu biliyorum :)
 aşık oldum... bigün mutlaka ondan almalıyım :)
Paranız varsa direk onu alın bence :))))

Haftaya görüşmek üzere kendinize iyi bakın, çok ama çok öpüldünüz...
Beni özleyin oldu mu... ;)
Sevgilerimle...

7 yorum:

Çeyiz Kız dedi ki...

kullanış açısından bende fujifilm gibi bir makina arıyorum. Bu makina ile çektiğiniz görüntüleri paylaşabilir misiniz?

♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥ dedi ki...

çeyiz kız: bi önceki postumda yayınladığım tüm resimler Fujiye ait cnm tavsiye ederim ;)

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

haha baslık cok hoş.
begendım.
fujıyı aklıma soktun valla şimdi sen hiç bu marakyı dusunmezken

Evy dedi ki...

hahaah baslik acayipmis!
ben canonciyim
http://maffionista.blogspot.com/

BeTwin Us dedi ki...

Tatlım eski bir Nikon'cu, yeni Canon'cu ve her daim Avon'cu birisi olarak yazdıklarına sonuna kadar katılıyorum. Çok başarılı tercihler yapmışsın güle güle kullan bi tanem, şimdiden iyi tatiller ve bayramlar diliyorum :)


http://betwinus.blogspot.com/

pinar dedi ki...

d3000 cok basarlı fujifilmhttp://pinarkozmetikshop.blogspot.com/ede bakmalı

Fashionlicious Girl dedi ki...

bloğunuzu yeni keşfettim ve çok beğendim kendimede beklerim:)