İzleyiciler

Contact

BANA ULAŞMAK İÇİN: mymyprincesss@hotmail.com/// Instagram: @myprincesss Twitter:@my_myprincess

5 Eylül 2011 Pazartesi

İyi Haftalar Herkese / Hafta Sonundan KARELER













HEYY !! BEN GELDİMMMM MİLLET ;)

ÇOK ÖZLEDİM HEPİNİZİ TATİL KUŞLARI SİZİ , LEYLEĞİ HERKES HAVADA GÖRMÜŞ BU YIL BELLİ :))  BEN HARİÇ :)  WALLA TÜM BLOG ALEMİ TATİLDEYMİŞ NERDEYSE , EE DURUM BÖYLE OLUNCA TRİP ATMADAN DURAMIYOR İNSAN :) AMA SİZİN ADINIZA ÇOK MUTLU OLUYORUM İNANIN!
SENEYE BENDE  UMARIM TÜM KEYFLER YERİNDEDİR, HAFTAYA BAŞLAMAK VE İŞ BAŞI YAPMAK HER NEKADAR ZOR GELSEDE HAYATIN GERÇEKLERİNE YENİDEN DÖNÜP OLAYA KONSANTRE OLMAMIZ LAZIM :)
SİZ YİNE DOPİNGLİSİNİZ YA BEN NAPIYIM:) GERÇİ BENİMDE ENERJİM ÇOK İYİ BOL BOL DİNLENDİM VE GEZDİM BENDE 9 GÜNLÜK BAYRAM TATİLİNDE, ALIŞVERİŞ YAPTIM , ARABA ALDIK ;)
HAFTA SONU ÇOK SEVGİLİ ARKADASIMIZIN DÜĞÜNÜNE KATILIP ONUDA EVERDİKTEN SONRA KOCAMA YOĞUN BASKILARIMIZDAN SONRA KENDİMİZİ ''MEŞREP' E ATTIK VE FELEKTEN BİR GECE ÇALDIK, HER NE KADAR EŞİMİN O GECE DİŞİ ÇOK FENA AĞRISA BİLE BİR KAÇ KADEHDEN SONRA AĞRISI FALAN KALMADI VE ÇOK EĞLENDİK ,
ASLINDA GECE ORDAN BİYERE GİDERİZ DİYE GİYİNMEMİŞTİM AÇIKCASI BİRAZ RESMİ OLDU KIYAFETLER BAR İÇİN AMA DÜĞÜN İÇİN İDEAL ÜZERİMDEKİLER TABİKİ :) , VE ÇOK YÜKSEK DİYE  HİÇ GİYMEDĞİM HATTA ELİMDEN ÇIKARMAYI DÜŞÜNDÜĞÜM DORE AYAKKABILARIMDA BLUZUMLE MÜKEMMEL BİR UYUM İÇİNDELER :) ARASAM BU KADAR BİRBİRİNE UYUM SAĞLAYAN BİR AYAKKABI BIULAMAZMIŞIM VALLA:) TABİKİ VAZGECTIM ARTIK ÇOK SEVEREK GİYECEĞİMDEN EMİNİM, ÜSTELİK BEN BU YÜKSEK TOPUK OLAYINA ALIŞIYORUM GALİBA ESKİSİ GİBİ ÇOK BATMIYOR BANA, BİR DE ÇOK HASTA OLMAM NEDEDİYLE ELBİSE PLANLARIMDA SUYA DÜŞTÜ ,  NEYSE RESİMLERLE SİZİ BAŞBAŞA BIRAKIYIM BENİM ÇENEM DURMAYACAK YOKSA :)
YARIN GÖRÜŞMEK ÜZERE
ÇOK ÖPÜLDÜNÜZZZZ
MCKS ;)





21 yorum:

cecilia dedi ki...

resimler harika çok enerjik duruyosunn gerçi her zamanki halin, neşe dolu enerjik postlarını özledik hoşgeldin diyelim o zaman :)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

hoşbulduk hayatım çok tşk ediyorum gzl sözlerine dilerim bu enerjim yaşım kaç olursa olsun hiç tükenmez ;) İçimdeki çocuk hep küçük :)

Elif UYSAL dedi ki...

Canım harika gözüküyorsun,nasıl özlemişim buralarda olmayı o Barbie güzelliğini görmeyi:)Ayakkabılara bayıldım:) Araban hayırlı olsun tatlım,kazasız belasız nazarsız kullan inşallah!!! Ne aldın bakiim beyaz prensi mi yoksaaa??

BÜTÜ dedi ki...

fotoğraflarda çok hoş görünüyorsun canım :) iyi ki geldin :)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Elifcim: Beyaz prens değilde, Kara şimşek aldık :)) ahaaa :) Honda civıc canım aslında beyaz istıyorduk ama isteğimiz temizlikte beyazını bulamadık bizde sıfırdan farksız siyah bir civic aldık çok tşk ediyorum allah kaza bela vermesın kimselere... öptüm..

BÜTÜ : Canımın içi tşk ediyorum gzl sözlerine mckss ;)

lalinmakyajnotları dedi ki...

canım çok hoş görünüyorsun mşllh,allığının duruşuna bayıldım nedir o acaba ?? :))

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

tşk tatlım, hard candy bronzer - mac msf gold deposit ve soft and gentle ortaya karışık yani şekerim :))

Did Dans La Mode dedi ki...

Tatlım arabanız hayırlı uğurlu olsunn sağlıklı ve güzel günlerde kullanın. Zaten yüzün güzel ne sürsen (hatta sürmesen bile) yakışıyor :) ama bu metalik makyajını çok sevdim fıstıksın yine :)

lalinmakyajnotları dedi ki...

Süper karıştırmışsın :P Bayıldım ..

Makyaj Güncem dedi ki...

özlemiştim bu güzelliği.gözüm gönlüm açıldı maşallah tatlım ;)

fashionist dedi ki...

bluzün muhteşemmiş gerçekten..

http://cansansalmoda.blogspot.com/

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

çok tşk ediyorum fıstıklarım :) didemcim : güzel sözlerin için, çok saol bitanem-
Makyaj Güncem : adını unuttum affet :( çok tşk ediyorum içten ve güzel sözlerin için hayatım çok öpüldünüz...

pembe fiyonk dedi ki...

çok güzel görünüyorsun.bronz altın renkler sana yakışıyor cnım

Vale ♥ dedi ki...

You're so beautiful ! xxx

Fashion and Cookies

My Twitter

Gizzy dedi ki...

cnmm ne güzelsin sen yine:) bluzuna bayıldımm nası güzel gözüküyor ışıl ışıl:)

Unknown dedi ki...

çok fıstık olmuşsun canım her zamanki gibi tişört ve ayakkabı uyumuna bayıldım. Bizde zaman zaman meşrep'e gidiyoruz belki bir gün karşılaşırız :)

makeuparfume dedi ki...

elbiselerine ve tarzına bayılıyorum ve seni severek takip ediyorum ama o kadar güzel bir kadının yüzünde ışltılı bakır tonunu yadırgıyorum,sanki güzelliğini kapatıyor teninle uyuşmuyor,bu yorumu yapmak haddime değil belki ama bende zamanında beyaz tenli biri olmama rağmen ışıltılı bakıra olan sevdamdan allığı abartırdım ve o resimlerime baktığımda kendimi hiç beğenmiyorum.

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Perfemma: Cnm beğenilerini söylediğin gibi beğenmediklerini de özgürce söyleme hakkına sahipsin elbette, kırılmam veya alınmam canım , söylediklerinde haklısın aslında evet biraz ışıltıyı abartıyorum farkındayım ama çok ama çok hoşuma gidiyor bu tarz makyaj geceye çok yakıştırıyorum :) elimde değil walla, ne zaman sıkılırım şuan hiç bilmiyorum ? :))

makeuparfume dedi ki...

nasıl için rahat ediyorsa tatlım:)ben sadece fikrimi beyan ediyim dedim,tüm blog yazılarını okuyup bloğunu keyifle takip eden biri olarak yazılarının devamını bekliyorum...

la_patya dedi ki...

pardon ama tüm resimlerinizde ışıl ışıl gayet glocy duran allık mac soft and gentlemi acep sadece bumu??? hiç kıskanmadım müthiş duruyo sadece merak sevgiler:))

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

La patyacım izleyicim olursan sölerim :))