İzleyiciler

Contact

BANA ULAŞMAK İÇİN: mymyprincesss@hotmail.com/// Instagram: @myprincesss Twitter:@my_myprincess

19 Eylül 2011 Pazartesi

Sendromsuz Bir Pazartesiden Sesleniyorum!



MAYA

     Nazar Duası____
جَاهَدَاكَ لِتُشْرِكَ بِي مَا لَيْسَ لَكَ بِهِ عِلْمٌ فَلَ

Nazar değmesin oğluma :)




Günaydınnnnnn Canlarımm

BOMBA, gibi başladım güne!! Enerjim çok yüksek inşallah sizlerede bulaştırırım ;)
Sendromdan uzak bir pazartesi diliyorum hepinize, Nihayet gerçek saç rengimi yansıtabildiğim bir resim çektirebildim :)
Hafta sonum çok güzel geçti gezdim ,dolaştım,alışveriş yaptım...

Ankara'ya H&M 'ye açıldığından bu yana hala gidemedim! kesinlikle bu hafta içi gidicem! 
 tek ben kaldım sanırım gidemeyen:) 
 resimleri paylaşıcam sizlerlede..


Bu arada sizlerle maya'nın videosunu paylaşıyorum, bakın şu yaramazın neler yaptığına :)
Çokkk tatlı oğlum ya maşallah ! Birde kediler için suyu sevmez derler , bu tam tersi inanılmaz ilgili suya karşı, evimizin neşesi tam 8,5 aylık oldu .. 
Ankara'da tanıştırabileceğim güzel bir dişi gelin adayı arıyoruz
Bilginize ;)

Maya ve ben kocaman öpüyoruz sizi,
bugun okula başlayan kardeşlerimide kolaylıklar diliyorum...
Tebessüm ve stresten uzak bir hafta geçirin sevgilerimle...






19 yorum:

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

mutlu hafta başları cnm
enerjinnn hiç eksik olmasın

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

saol bitanem iyi haftalar hepimize ;)

Çeyiz Kız dedi ki...

tipini yerim senin ben pamukkk :)
mutlu haftalar.

civciv dedi ki...

fistik gibisin vallah, masallah <3

..bu gözlükler sana felaket yakisiyooo, haberin olsun :D


iyi haftalar cnm

Kuzununannesi dedi ki...

musmutlu haftalar guzel saglıklı nese dolu gunlerrrrrrrr

Adsız dedi ki...

:D Kedicikkk. Kim bilir ne sanıyor onu. Hem korkuyor hem de merak ediyor ya hayret bişey. :)

Mutlu haftalar cnm. :)

BÜTÜ dedi ki...

maya çok ama çok tatlı canım bayıldım :)
iyi haftalar :)

Modavesaire dedi ki...

nasıl da oynuyor suyla, çok tatlı Maya,çoook.. off ben çok kötü başladım haftaya....yarın ve sonrası güzel geçer inşlh..

fashiONözge dedi ki...

canım benimm ne güzel olmuşsuun,ben de yeni röfle yaptırdım yeni yeni alışıom herseferinde ilk gunler tuhaf geliyor:))senin de ne güzel olmuş maşallah saçların:)gule gule kullan canııımmm :))

http://fashionozge.blogspot.com/

LensMakyaj Blog dedi ki...

Oo Maya koca kedi olmuş yahu.. Tam mıncırmalık. :)

İyi haftalar sana da. :))

SWL dedi ki...

canım saç rengin çok hoş olmuş. ten rengin zaten açık sarının her tonu sende güzel duruyor;) benimde dipler çıktı ama bekletmedeyim:) sanırım ekimin ilk haftası banada kuaför yolları görünüyor:)

fmcel dedi ki...

gözlüğün harika,çook yakışmış , sakıncası yoksa gözlüğünün markasını öğrenebilirmiyim???sevgiler

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Kızlar hepinize çoook tşk ediyorum ;)


Fmcel: saol cnm Tom Ford markası canım ;)

Sevgiler M.P

Unknown dedi ki...

Maya dünya tatlısı maşallah diyorum 41 kere :) tatlım sen de her zamanki gibi güzel ve elit gözüküyorsun saç rengini zaten beğenmiştim burda daha da güzel yansımış :) öpüyoruz tatlımı :))



Armani Glamour Tote Bag giveaway’imize katılmak isterseniz tık tık:
BeTwin Us
;)

minikkus dedi ki...

canım cok güzel görünüyosun. Mayanın videosunu acamıyorum. ofiste bu tip video izleyebilecegimiz sitelere giris yasaklı:( eve gidince hemen bakıcam ama ;)
bu arada tamamen unuttugum bişeyi farkettim. scottish fold kediler kesinlikle kendi cinsiyle ciftlestirilemiyordu, yavrularının sağır olma ihtimalleri cok cok yüksek cünkü. o yüzden scottishlerle british shorthair cins kediler ciftlestirilir genelde. bilgin olsun kuşum, allah korusun yavrucukların saglık sıkıntısı olmasın :( ama biz yine de bi ara bizimkileri tanıştıralım ;) öperim..
http://minikkus.blogspot.com

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Kuşum evet canım geçen gün okudum bende yavruların sakat doğma olasılığı çok yüksek ama şuan ikiside henüz cinsel olgunlukta değil o yüzden arkadas olabılırler diye düşünüyorum ve eşinle beraber sizi evimize bekliyoruz :) sevgiler canım...çok öptüm...

minikkus dedi ki...

tamam kuzum aklımda, geçen haftasonu evde çalıştıgım icin gelemedik sana, bu haftasonu gelme durumumuz olursa haber ederim ;) mayanin tüybonlarını okşa benim yerime emi ^.^

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

ayy ne tatlıseysin sen öyle, benim oğlum da suanda maya gibi, banya yaparkn suyu tutmaya çalışıyo:)
saclatın cok güzel gözlukler cok yakısmıs:)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

aysuncum çok tşk ediyorum cnm, inanılmaz yaramaz bu kediler dimi?başımız dertte :) Çocuk gibiler, ama sevgileri anlatılmaz yaşanır...