İzleyiciler

Contact

BANA ULAŞMAK İÇİN: mymyprincesss@hotmail.com/// Instagram: @myprincesss Twitter:@my_myprincess

16 Aralık 2011 Cuma

Princess Mutfakta ♦♦♦♦


















Bu haftanın son postu yine değişik olsun istedim...
Süper hamarat ben deniz , bakın ne harikalar yaratmışım :)))

 Şaka bi yana Malesef yemekle aram pek iyi değil ,
çalıştığım için sıkıntı yaşıyorum 
yemek yapmaktan çok ne pişireceğini bulmak daha sıkıntı oluyor insana..

iki kişi olduğumuz için hep ölçüleri az tutuyorum genelde...
Çünkü eşim 2. güne kalan yemekleri asla yemiyor...
Ilk evlendiğimiz zamanlarda aza gitmezdi elim, herşeyi dolu dolu alır , koca tencerede yemek yapardım ama artık hem alışveriş yapmayı ,hemde yemek yapmak konusunda tecrübe sahibi oldum ister istemez..:)

Hiç unutmuyorum ilk evlediğimizde
 1 kg peynir ,1 kilo zeytin , 1 kılo domates vs  alışverişi yapardım şaka gibi :)
Halbuki evde ordu yaşamıyor dimi ? 
Az al taze al :)
Neyseki öğrendim sorun kalmadı :) 


Acil durumlar için çok kolay bir tarif vericem size hepinizin bildiği Et Sote :)
ilk yemek postum olduğu  için pek iyi anlatamayabilirim, kusuruma bakmayın artık :)

Düdüklü tencere olmazsa olmazımız .
Hayat kurtarıcımız elbette, donmuş etlerinizi atın 10 dk.da tamamdır :)

Ben Fissler marka kullanıyorum 1 senedir Kahramanım benim :)
Araştırıp En iyisi olduğuna karar verip almıştım, kesinlikle doğru karar vermişim, tavsiye ederim..

 Vok tavaya biraz yağ koyup etlerinizi yağ ile bir güzel kavurun, üzerine bolca kekik atın, sonra gördüğünüz diğer malzemeleride ilave edin , ben bir yemek kaşığıda salça koydum ki lezzetli olsun, 
domateslerin hiç tadı yok malesef...

Arzuya göre pul biber -kara biber atabilirsiniz
Et soteye  çok yakışan mantar, arpacık soğan ,kırmızı biber tavsiye olunur...

Su yerine eti haşladığınız sudan birazcık ilave yapın, kendi kendine pişerken siz pilavınızı hazırlayın, et suyuyla yapacağınız bu pilavın lezzetine doyum olmayacaktır ;)
hepsi 15-20 dk 
Yanına da salata ;) 

Afiyet olsun :) 

Maya ile sizi öpüyoruz :)
Mutlu bir hafta sonu geçirin oldumu ?





12 yorum:

kozmetikperisi dedi ki...

Cnm ellerine sağlık ,yemekler şahane görünüyor.Maya'yı yerim ben o ne güzellik öyle :)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

:)) perim saol canım çok kolay ve basit bi tarif işte çok hamarat değilim ben ya :) olduğu kadar ;)

SWL dedi ki...

vay vay vay :) süper olmus hayatım ellerine sağlık.. bakalım ben evlenince neler öğrencem :))

Kuzununannesi dedi ki...

prensessın elınden yemekte amma lezzetlıdır:)) ellerıne saglık enfes gorunuyor...

bazı sıkıntılardan dolayı blogumun adını degıstırdım benı ıhmal etmeyın olur mu :)))kaybolmadım buradayım

http://kelebegingozunden.blogspot.com

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Kelebeğim: Saol bitanem, Elim lezzetliymiş öle diyolar :))) birde yemek aşkı dolsa içime süper olucak :) çalışınca zor oluyo güzelim yaa Pfff :(

Unknown dedi ki...

tefalin düdüklüsünü de tek geçiyorum bu konuda. cok lezzetli görünüyor!

neslihan dedi ki...

3,5 lt mi düdüklün ? yeterli dimi ? eline sağlıkk :)

darkolivee dedi ki...

ooffff tam diyet yemeği olmuş, teşekkürler canım akşama yapim :)

blogdayaparimkariyerde dedi ki...

ellerine sağlık gayet lezzetli gözüküyor:) ama maya yemekten de güzel gözüküyor:)

Elifinelizi dedi ki...

hmmmm çok leziz görünüyor :) ellerine sağlık
kilo kilo almakta çok sempatikmiş :D

Fundanın Günlüğü +30 dedi ki...

Way canına sayın seyirciler :)) Neler görüyorum.Hatta inanamayıp bir daha bakıorum :P Ee sen harikalar yaratmışsın ama canım benim.Görüntüsü gibi lezettinin de süper olduğunu düşünüyorum.Kesin keyifle yapılmış bir yemektir bu.Akşama ben de deniim bu tarifi.Ellerine sağlık,öpüldün komacan

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

güzel oldgunuz kadar marifetlisiniz de :)

emınım cok guel olmustur
ellerine saglık
devamını bekleriz yemek postalrının