İzleyiciler

Contact

BANA ULAŞMAK İÇİN: mymyprincesss@hotmail.com/// Instagram: @myprincesss Twitter:@my_myprincess

13 Aralık 2011 Salı

Son 24 Saatte Alınanlar...


TCHİBO 
Krem Vazo 
Fiyat:  59.90 


TAÇ ""LEGRAND""
 SİYAH- GRİ BATTANİYE

115.00 TL


Bu battaniye çift taraflıda kullanılıyor bir tarafı siyah ağırlıklı , diğer tarafı gri 

Burdaki tarafı siyah olan fakat Flash'tan  fazla gri gibi çıkmış...
Harika bir kumaşı var sıcacık tutuyor, şiddetle tavsiye olunur ;)




örnek resim


Bu da yine Taç Legrand battaniyenin saten nevresim takımı  
onuda alınacak listeme ekledim ;)

Günaydın papatyalar
Günaydın mavi gökyüzü
Günaydın doğan güneş
Günaydın gülümseyen dünya
Günaydın dostlar
Günaydın herkes...
Bugün sıcak bir sevgiyle;
Coşkulu bir sevinçle uyandım...
Sizlere geldim;
Yüreğimdekileri paylaşmaya...
Yüreğinizde bir GÜNAYDIN lık yeriniz var mı? ?
Gününüz hep aydın;
Geleceğiniz umut;
Her anınız mutlulukla dolsun ♥


*Bugün değişik bir post olsun istedim*
Son 24 saatte evim için aldıklarımı paylaşıyorum sizinle...
Umarım benim gibi siyah aşığı bir insansanız ;
battaniye yada nevresim takımı arayışındaysanız kaçırmayın derim...

Aynı zamanda sabah erken kalkıp işe gittiğim için kendisini yatak örtüsü niyetine kullanıcam, çalışan biri için sabah kalkıp yatak toplamak Çin İşkencesi gibi :)
Bu yüzden kurtarıcım oldu ;)
Kışlık çok sıcak tutan bir battaniyedir..
Test edildi onaylandı :))
Benim gibi çok üşüyenlere tavsiye olunur :)

Sevgilerimle
MUCK.


15 yorum:

Fundanın Günlüğü dedi ki...

Vazoda,battaniye de çok şık.Güzel günlerde kullan canımcım.Sevgiler

♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥ dedi ki...

Fundam: Çok tşk ederim canımmmm ;)

mamba dedi ki...

canım yaa evde pisi pisi olunca siyah bişey giyesim alasım gelmiyoo..yatak odasına artık almamaya başladım bizimkileri,bu takımları serince sen napmayı düşünüyosun bu konuda? :D fekaat battaniye çok güzelmiş hakkaten..mucks!

♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥ dedi ki...

Mamba: Saol canım ama maya'yı yatak odamıza almıyorum artık kapatıyorum kapısını o da alıştı iyice girmiyor eskisi gibi açık görsede ;) Allahtan evin geri kalanı beyaz ;)

Benli Begonya dedi ki...

çok güzelmiş değişik bir post olmuş gerçekten iyi günlerde kullan :)

kozmetikperisi dedi ki...

Güle güle kullan cnm :)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥ dedi ki...

Esra: Kesinlikle hiç düşünmeden verebilirsin sipariş tatlım...Saten nevresim takımını almadım henüz ama canlı inceledim ve bayıldım doğrusu bir daha ki alışverişe çıkışta onu alıcam ;)

SERAP TAN dedi ki...

cok sık cokk canım prensesım! gule gule kullan sıyah asıldır zarıftır guzeldır sevılmez mı? ah ama vazonun rengı o da tartısılmaz sekerım kırık beyaz krem tek gecerım ben de ev dekorasyonnda:))

♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥ dedi ki...

Serap: Canımmmmm benim çok saol bitanem,iyiki varsın...Öperim kojaaaman ;)

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

gule gule saglık huzur ve askla kullan canımmmmmmmmm

SWL dedi ki...

canım evlilik öncesi çeyiz işlerine henüz başlamadım ama benim için süper fikirler... Ben yemek takımı postu istiyorum haberin olaa ;)) Bu ara onlara bakıorum daa, öptüm bebek;)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥ dedi ki...

SWL: Tamam tatlım, senin için yapıcam bi ara ;)

esmer dedi ki...

battanıyen cok guzelmış...ben de evlenırken sıyah saten nevresım takımı aldım eşim istedi tabı ama sonra bı kere kullandım sadece..cunku eşim yatmıyo kaygan oldugu ıcın,,huylanıyomus,,satenın oyle oldugunu bılmıomus onceden :)) bı de carsafı yatagıma kucuk dıe buyuk carsaf dıktırdım,,oylece duruyor..

♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥ dedi ki...

Esmer: Tşk ediyorum! Aslında haklısın kışın saten takımlar soğuk tutuyor, pamuklular daha ideal,birde bendeki takımların çarsafları hep yatarken altımızdan kaydığı için ben takımlarıma uygun lastikli çarşaf kullanıyorum genelde canım...:)

civciv dedi ki...

her ikisi de cok SIk tatlim :) güle güle süsle evini <3