İzleyiciler

Contact

BANA ULAŞMAK İÇİN: mymyprincesss@hotmail.com/// Instagram: @myprincesss Twitter:@my_myprincess

2 Şubat 2012 Perşembe

Anne Olmasaydım Eğer!!





BEN ANNE OLMASAYDIM EĞER;Topuksuz ayakkabılarla da şık olunabileceğini bilmeyecektim.
Hamileliğim esnasında 80'li kilolara kadar çıkıp kendi çapımda ilk defa bir alanda rekorumu kıramayacaktım.

ANNE OLMASAYDIM EĞER;
O küçücük ellerle renkli kartonlardan yapılmış bir kâğıt parçasının bu kadar değerli olabileceğini öğrenemeyecektim.
Kan yapsın diye danadili haşlayıp üzerine yumurta kırıp ağzının tadına da uysun diye çikolatalı pudingle karıştırmak gibi yaratıcılığın sınırlarını zorlayan tarifler keşfedemeyecektim hiç.
Su almak için elimde kumanda ile buzdolabını açtığımda kumandayı buzdolabına koyacak kadar ya da evden çıkarken telsiz telefonu çantama atacak kadar kendimden geçmeyecektim.
Birinin canı yandığında ötekinin bu acıyı hissedebilmesinin sadece ikiz kardeşlerde olduğunu sanacaktım.

ANNE OLMASAYDIM EĞER;
Sabahın köründe gözü kapalı mutfağa kadar gidip, süt ısıtıp yine gözü kapalı dönme yeteneğini kazanamayacaktım.
Üzümün çekirdeklerini tek tek çıkarmak için insanüstü bir uğraşa asla girmeyecektim.
Bir insanın gaz çıkarması beni bu kadar mutlu edemeyecekti.

ANNE OLMASAYDIM EĞER;
Büyüdüğünde arkadaşlarınla birlikte partilerde Süper Anne olarak eğlenmeyi hayal edemeyecektim.
Babanla belki daha az kavga edecek ama sevginin evlat denilen başka bir boyutuna giremeyecektik.
Sevginin böylesine karşılıksız olanını hiç tadamayacaktım.
Telaşsız sevişmenin hayalini kuramayacaktım.

ANNE OLMASAYDIM EĞER;
Annemi bu kadar çok sevdiğimi anlamayacaktım.
Annesinden zorla ayırdılar diye "Uçan Fil Dumbo!" çizgi filminde böğürerek ağlamayacaktım.
Geceleri kesintisiz uyuyacak, hafta sonunda sabahları istediğim saatte kalkacaktım ama uyandığımda yanağıma konmuş minik ellerin sıcaklığı ısıtmayacaktı yüreğimi.

ANNE OLMASAYDIM EĞER;
Çantamda sürekli bisküvi, ıslak mendil, bir adet oyuncak, düşer bir yerin kanar diye ayıcıklı yara bandı taşımayacaktım.
Acıyı geçiren öpücüğün gücüne inanmayacaktım.
38,5 derece ateş beni de yakıp kavurmayacaktı.

ANNE OLMASAYDIM EĞER;
Yağmur sonrası çamurlu sularda zıplamanın keyfine varamayacak, sen bir lokma daha fazla yiyesin diye kalabalığın ortasında kafamda peçete dansı yapmayacaktım.

SEN OLMASAYDIN EĞER; yaşamın karmaşıklığını unutup tekrar basit yaşamayı öğrenemeyecektim.

SEN OLMASAYDIN EĞER; ben asla "anne" olmayacaktım. Bir çocuk doğduğu anda, 

bir anne doğarmış... Bu lafın doğruluğuna inanmayacaktım!


Çook hoşuma giden bu yazıyı paylaşmak istedim sizlerle...
Okudukça bir bebeğim olsun istedim :)) yalan değil...İnşallah seneye bende istiyorum allahta izin verirse bu kutsal duyguyu yaşamak istiyorum...
Bu yazı tüm annelere ve anne adaylarına gelsin...
Umarım hoşunuza gitmiştir....
SEvgilerimle 
M.P

17 yorum:

Fundanın Günlüğü +30 dedi ki...

Çok hoş bir yazıymış tatlım.Eminim hamilelikte annelikte sana çok yakışacaktır.Çok öpüyorum

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Fundacım: Çok tşk ediyorum hayatım yazı süper cidden :) anne olmaya çok hevesleniyor aynı zamanda doğum yapmaktan çok korkuyorum bakalım nasıl olacak :)

stileo-elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

yaaa ağlattın beni ama seni ilk takip günümde bir de üstüne hamileyken bir de üstüne annesini maalesef 9 yıl önce kaybetmiş bir anne adayı olarak... Çok teşekkürler hemen paylaşacağım bu yazıyı ve bir çıktısını alacağım sanırım:) Çok sevgilerr

stileo-elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

bu arada tatlım inşallah senin de bir bebeğin olur şimdiden bu kadar etkiliyorsa beni doğunca yazıda yazılanların olacağına eminim:)

MeLc dedi ki...

Çok güzel bi yazı hatta okurken hafifden gözlerim doldu hormonların etkisiyle :) bi anne adayı olarak kesinlikle her bayanın tatması gereken bi duygu sanada çok yakışacaktır canım, kalbine göre olur inşallah.sevgiler...

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

:) canım ağlatmak istemezdim seni ama paylaşmadan duramadım bu güzel yazıyı...Çok öpüyorum güzel anne adayı ;)

stileo-elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

olsun ağlamak çok güzeldir kimi zaman tekrar teşekkürler:)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Melc: Canım tebrik ederimmm eminim harika bir anne olacaksın sende allah hayırlısıyla kucagına almayı nasip etsin...Darısı Başımaaa :)

Stileo: İnşallah canım benim 2 tane kardeşim gibi sevdiğim kız arkadasımın şuan 6 aylık bebekleri var onların her an yanındaydım çok etkileniyorum bende çok özel bir duygu kesinlikle dünyaya anne olmak için gelmişim ben!Çok anaç bi insanım ki ben hayvanlarıma bile özenle bakıyorum ,sanırım ben iyi bir anne olurum gibi geliyor :)

stileo-elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

bence de olursun:) en kısa zamanda düşün derim. Hamileliğin ilk ayları zor geçiyor gerçi bazılarında kolay geçiyormuş ama onun dışında çok güzel bir duygu. Kalanını ise doğunca anlayacağım bakalım nasılmış:) bu arada tüm anne adaylarını tebrik ediyorum. Yaşasın bebişler:):)

Pamuk dedi ki...

ben bi kocayı bulabilsem bi dk durmicam yaş geldi geçiyo şansa bak evde kaldım ;))kedilerimle geçinip gidiyoruz bizde :D olsun ne yapalım siz doğurun ben seveyim bari dimi ;D senden süper bi anne olucak tatlımmmm :)

Durucayaşamak-Eda dedi ki...

çok güzel ve anlamlı bir yazı ama asıl anne olduğun zaman bu yazıyı bambaşka gözlerle okuyacaksın.anne olmak gerçekten anlatılamaz ancak yaşayınca anlıyor insan.hem çok zor hem de buna rağmen gece uyuyan bebeğine baktığında Allahım sana şükürler olsun dedirten bir durum.Anne olunca dünyaya farklı bir gözle bakmaya başladım biliyormusun.umarım sende bu mucizeyi en kısa sürede yaşarsın çünkü sana da çok yakışır eminim

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Duruca yaşamak: Canım seni çok iyi anlıyorum çok samimi kız arkadaslarımda anne oldular onlarda senin sölediklerini söylüyorlar bana..Hamile kalmayı hem çok istiyorum , hemde bazen buna hazır değilmişim gibi geliyor ama yaşım fazla ilerlemeden en geç seneye kesinlikle allahta verirse istiyorum...Doğum yapmaktan ise ödüm kopuyor allah bi güç verir elbet onada :)

*mehtap dedi ki...

Çok hoş bir yazı.Kadınlar anne olunca başka bir boyuta ,bambaşka bir hayata geçiyorlar.İsteyen herkese nasip olsun anne olmak.

Kuzununannesi dedi ki...

tüylerım dıken dıken olduuu tatlımmmmm emınım cok guzel ve super bır anne olacaksın

Adsız dedi ki...

çok çok güzel bir yazı :) herşeyin hayırlısını dilerim çok güzel bi olay olmalı anne olmak :)

fashiONözge dedi ki...

aaaa kıj sen var yaaaa offf muhteşem bir anne olursuunnn:))

Neşetuana dedi ki...

hayırlısı olsun. çok yakışır :)