İzleyiciler

Contact

BANA ULAŞMAK İÇİN: mymyprincesss@hotmail.com/// Instagram: @myprincesss Twitter:@my_myprincess

17 Şubat 2012 Cuma

Trendyol AlışverişiM....





*•.¸♥¸.•**•.¸♥.HERKESE GÜNAYDIN •**•.¸♥¸.•**•.¸♥

Günaydınnnnnnn hadi uyanın artıkkk:) 
uykucular siziii,,,, gününüz güzel ve bereketli olsun,,, 
sağlıksıza sağlık,,, eşsize eş :)
çocuksuza çocuk, parsıza para, sevgilisize sevgili,,,, :)
nasip olur inşallahh,,:) 
şansınız bol olsun bugün...
Madem bugün yeni bir gün bize de onu en iyi şekilde yaşamak düşer...

Artık sabahları camdan bakmaya korkar oldum...
Kar yakamızı bir türlü bırakmıyor
kendini hiç unutturmuyor..
tam bitti bu son derken yeniden ben burdayım diye hortluyor :)

Neyse gelelim trendyol alışverişime
öyle boş boş bakınırken 
birde baktım sepetimde bu kürklü hırka var :)
nasıl benim sepetime gelmiş ne ara atmışım hiç bilmiyorum...
Çok beğendim insallah göründüğü gibi güzeldir..
Değilse de geri yollarım sorun değil..

Fiyat 30.00
+
kargo : 35.00

*************** 
Fondoten deneyimime gelince
Loreal true match su bazlı, ince yapılı günlük kullanılabilecek bir fondoten ama benim  aklım daha önce severek kullandığım 
Max factor lasting performans'ta kaldı hele bunu denedikten sonra max factor'un daha güzel bir fondoten olduğuna ikna oldum...
Hatta maybelline dream mause köpük fondoten bile 
loreal true match'tan daha iyi bana göre..
İyiki açmamışım.
Bugün gratis'e gidip değiştiricem..

Herkese güzel bir hafta sonu diliyorum..
Kardan gözümüzü açabilirsek hafta sonu gezmek istiyorum ama sanırım çok zor görünüyor camdan bakıyorum şuan 
yok yani gezilecek hava yok :)
Kendinize iyi bakın...Beni özleyin 
Sevgilerimle
M.P


Günün sözü

Kimi insan vardır YokLugunda yeri doLmaz.
Kimi insan vardır VarLıgından Bir Halt OLmaz..


Gülümseyin çekiyorummmmm:)

Hoop... Ne bakıyonuz:)
Bi arkadaşa bakıp çıkacaktım yok!!!! 
yorum yapmadan çıkmayınız lütfen  :)

17 yorum:

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Canım benim iyi günlerde güle güle kullan, dediğin gibi begenmezsende geri yollarsın srun değil çünkü Trenyol gercekten kendini aşmış bir site :)
İyi mutlu hafta sonların olsun :*

BonBon dedi ki...

Güle güle kullan canım yeleğini çok sevdim. Öpüyorum

chfashiontrend dedi ki...

güle güle kullan tatlım ,çok tarz bir yelek ...sevgiler

xcelis dedi ki...

güle güle kullan canım çok hoş bişiye benziyor
iyi haftasonları

Aycelce Hayat dedi ki...

pek kokoş bir yelek,sana da pek yakışır,güzel günlerde kullan canım.
www.aycelcehayat.com

Ayben dedi ki...

Güle güle kullan canım (: Çok beğendim (:

♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥ dedi ki...

Çok Tşk ederim beğenmenize sevindim kızlar insallah gerçekten güzeldir...:)

Hilal dedi ki...

Canım fondöten olarak Max Factor'un Ageless Elixir fondötenine de bak. Kışın nemlendirme açısından onu öneriyorlar. Malum Ankara hala kar, buz:/

♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥ dedi ki...

Hilal: Tamam canım öğleden sonra gidicem..Bakalım hangisinde karar kılıcam...çok tşk ederim sevgiler..

Rainbow Gatherer dedi ki...

yelek cooook guzelmsss, harika bir secim gule gule giy :)

http://rainbowgatherer.blogspot.com

Duygu Senyurek dedi ki...

Max factor en iyisi kujum fondotende esimin firmasi oldugu icin soylemiyorum:) hayirli olsunn bu arad kurk yelegin optummm

berrilla dedi ki...

güle güle kullan, fondöten olaraksa ben dior nude u çok başarılı buluyorum =)
sevgiler

ruken dedi ki...

Güzel bi seçim yapmışsın..yeleğin güzelliğine göre fiyatı çok uygun geldi bana :)) güzel günlerde giy inşallah :D

Bıraktığın güzel yorumların için çok teşekkür ederiz.. biz kızkardeş oluruz seninle istersen :))

Marcela Gmd dedi ki...

I like your blog!!!
Maybe we can follow each other?
You like art and fashion?

Besos, desde España, Marcela♥

ruken dedi ki...

canım yeride bir eleştiri olmuş bana bıraktığın yorum..endişelenme ben giymeyecek olanlardanım..oraya küçük bi not geçmek, zaten giyecek olanların umrunda olmayacaktı.. o yüzden not geçmedim.. Maya yı öpüyorum Seni de :))

bir kase lezzet dedi ki...

ben geldim canım.
:)))
Kimi insan vardır YokLugunda yeri doLmaz.
Kimi insan vardır VarLıgından Bir Halt OLmaz..
..............................
ÇOK MÜKEMMEL BİR SÖZ
ELLERİNE SAĞLIK.
GİYSİLER ÇOK GÜZEL.
MUHABBETLE KAL.

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

güle güle kullan suslu cicini :)