İzleyiciler

Contact

BANA ULAŞMAK İÇİN: mymyprincesss@hotmail.com/// Instagram: @myprincesss Twitter:@my_myprincess

27 Mart 2012 Salı

Satılık // ESCADA Especıally


Merhaba Canlar;
Arkadaşıma Ait olan ve yurt dışından gelen bu 
Kofre satılıktır...
Sadece 1 kez denenmiştir..
75 ml. Parfüm ve yanında body lotion ile birlikte sadece 
Fiyat 100.00 TL 
Çok kalıcı ve çok güzel bir kokuya sahiptir..
bu fiyata kaçırmamanızı tavsiye ederim...

**Kargo **
Alıcıya aittir...

İletişim için ve bilgi almak için mail atmanız yeterlidir...

songul.can@hotmail.com


4 yorum:

Denimtarian dedi ki...

thanks for your great comment :))

nice blog too :D

visit me again...your

denimtarian.blogspot.com
denimtarian.blogspot.com
denimtarian.blogspot.com

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

aman fazla yeme papaya cır cır yapar :) sındırımı super calıstıyo gercekten
altın clegın tazesınıarıyoduk bızde
mucıze gibi bir sey
cılde bıle faydası cok
bı ara bı arkadasım belırlı sure bundan yemıstı cıldı duzelmıstı gercekten

ohhh alsak taze taze
saglık ıcın ben yerım
tayyip erdogan da buna borcluymus
saglıgını

Prime Shopping dedi ki...

merhaba


istediğin gözlügün laciverti daybuyday.com da bugün satışta 150 TL

http://www.daybuyday.com/urun-350425/marc-by-marc-jacobs-bayan-gunes-gozlugu

linktten bakabilirsin

sevgiler

Gülten

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Prime : Canım çok tşk ederim dikkatine ve ilgine hayran kaldım ama siyahını arıyorum o modelin mavi biraz riskli...inşallah siyahını bulurum :(