İzleyiciler

Contact

BANA ULAŞMAK İÇİN: mymyprincesss@hotmail.com/// Instagram: @myprincesss Twitter:@my_myprincess

26 Mart 2012 Pazartesi

Son Günlerde BEN....











Yeni gözlüğüm









 altın çilek





"Papaya"

Hiç düşündünüz mü ya da bilir misiniz "MERHABA" ne anlama geliyor diye?. 
 ilginç bir o kadar da hoş ve sıcak bir anlamı vardır!!

MERHABA (BENDEN SANA ZARA GELMEZ ) anlamına geliyor.
 Çok hoş değil mi?
 Bunu öğrendiğimden beri karşımdaki insana 
sıcacık bir MERHABA 
demek daha bir anlamlı benim için,
Sizlere de Kocaman bir MERHABA Canlarım...

Günaydınnnnn Hepinize
 Günaydın DÜNYA! 
Günaydın Hayat !!
Bugün yine Çok GÜZELSİN.!!;)
Yeni bir haftaya, yeni bir pazartesi gününe,günaydınnn umutlarıma, günaydın sevdiklerime, günaydın kızdıklarıma, günaydın herkese...
ne mutlu ki bugüne uyanabildik,,,,,
güzel bir hafta dileyerek açılışı yapıyorum ...
İnanın Cumartesi'den beri geziyorum 
hava o kadar güzel ki hafta sonu hiç eve giresim yoktu. 
Güzel bir 2 gün geçirdim ve haftaya bomba gibi başladım...
Bu enerjiyle, bu hafta herşeyle baş edebilirim gibime geliyor..?:)
Pazar günü havayı da fırsat bilip can dostlarımızla beraber pazar kahvaltısına gittik
Minik afacan benim en küçük aşkım olan Aras'ı da böylece bol bol öpüp koklama fırsatı buldum...nasıl özlemişim yedim bitirdim keratayı...
Bu arada Kelebek modeli olan Tom Ford'um kırıldı aldığım gözlükçüye tamire götürücem insallah yaparlar :( 
Siyah gözlük arayışındayken dün Ümitköy'de sosyete pazarına uğradık neslim'le sezon açılmış ,pazar cıvıl cıvıl...Çok güzel şallar aldım ve bu güneş gözlüğünü aldım...
Benim yurt dışından alma planları yaptığım Marc Jacobs'a çok benzediği için hemen kaptım üstelik bence bana çok yakıştı :)) 
Fiyatına gelince sadece 50.00 TL :)
tAbiki bu gözlüğümü pazardan aldıktan sonra benim en sevdiğim diğer gözlüğüm olan Armani'yi bir süre beklemeye almış bulunuyorum...

Aaa bu arada dikkat ettiniz mi bilmem ama rejim yapıyorum...
Kilo verdim , inşallah farkediliyordur :)
Hemde geçen Hafta sonu Mersin Anamur'dan gelen amcanın getirdiği tazecik ,daha dalından yeni topladığı Altın çilekle rejime girdim, 
İnanılmaz tok tutuyor beni bu meyve, yalnız bunun ilaçlarını asla tavsiye etmiyorum mutlaka doğal olan meyvesini tüketin lütfen...
Tadı ahım şahım değil ama yinede yenmeyecek kadar iğrenç değil bence :)
Şifa niyetine bile yiyebilirsiniz vücuda çok faydaları var...
Özellikle şeker hastalarına tavsiye ediliyor...
Sağlıklıysanız ve herhangi bir ilaç kullanmıyorsanız
Günde 7-8 tane kadar yemenizde sakınca yok...
Peki Vücuda ne gibi faydaları var hemen bakalım.....

***Kilo vermeye yardımcıdır
Diyabet (şekerhastalarına faydalıdır.
Sindirim sistemindeki parazitleri yok eder.
Dünyanın en zengin lif oranına sahip meyvesidir.
C vitamini oranı yüksektir.
Antioksidan ihtiva eder.
Aynı zamanda bu mucizevi meyve kanı arındırır.
Görme sinirlerini yapılandırır.
Prostat ve boğaz hastalıklarının tedavisinde olumlu etkileri vardır.
kalp, zatürree, diyabet ve idrar yolları enfeksiyonları.


Tokluk hissi verdiği kesin, acaba dedim sadece bende mi böyle oluyor diye eşimde yedikçe aynı şeyleri söyledi walla:) 
Ama tekrarlıyorum sadece meyve olanını tüketin...

Onun hemen altında gördüğünüz kabağa benzer meyve ise Papaya :)
Bu meyve öyle hadi canım istedi bi Papaya alıp yiyeyim diyebileceğiniz bir meyve değil :)  tadı yok gibi bişey...kelek kavunumsu gibi tuhaf bi tadı var...
Faydaları şöyle :
Papayanın eski zamanlardan beri bilinen inanılmaz bir özelliği vardır. Papaya da bulunan ‘papain’ adlı enzim yiyeceklerdeki proteinin sindirilmesini kolaylaştırır.Hem meyvenin hazmının çok kolay olması hem de birlikte tüketildiği yiyeceklerin de sindirimini kolaylaştıran meyveyi yemekten sonra ya da yemeğin içinde de rahatça kullanabilirsiniz. Bu meyveyi düzenli yediğiniz zaman kabızlığa, kronik ishale, basura, bağışıklık sisteminizin bulaşıcı hastalıklara karşı gelişmesine fayda edecektir.
Şifa niyetine yiyebilirsiniz..;)

MUsssmutlu bir hafta olsun hepimiz için
Umarım işinize yarar bilgiler verebilmişimdir...
Kendinize ve sevdiklerinize çok iyi bakın...

*****Bu arada Instagram'dayım beni izlemek isterseniz 
myprincesss

Sevgilerimle.










18 yorum:

SWL dedi ki...

o ufaklık yenir yenir bitirilir. o ne güzel bişe öle maşallah. sana da bi maş. bu arada kilo verdiğin belli oluyor cnm ;) gözlüğe gelince çok hoş bi model yüzüne iyi gitmiş ;) güle güle kullan cnm ;)
"www.sevalvemoda.blogspot.com"

AyçA dedi ki...

Yerim onu ben ne kadar tatlı bir şey:) Kucağınada çok yakışmış tatlım:)) Senin kilo vermene gerek yok ki gayet fitsin bitanem:) Gözlükte yüzüne çok yakışmış. İyi haftalar:)Muckkkk...

Magendiea M. dedi ki...

wow ne güze bi yazı olmus merhabaa diyesim geldi benim de:))

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

SWL: Saol bebeğim beğenmene sevindim....çok tatlı bişiy ablası bu aralar en küçük aşkım Aras ve birde Durum var ikisinide öpmelere doyamıyorum...

Ayça: çok tşk ederim güzelliğim öpüyorum...

Magendiea: Merhaba Tatlım sanada ;)

ALIŞVERİŞ DANIŞMANI dedi ki...

O altın çileği yemeğin üstüne yesek de olur mu dersin?:))

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

A. Danışmanı: hihihi :) Cnm valla yemekten önce yemen daha iyi olur en azından az yiyorsun :)

Prencezz dedi ki...

Merhaba canim!!
Cok gzl yazmissin, o positiv enerjinden Biraz banada Gönder :*

Ufakligida yiyessim geliyor :**

Öptüm canim

Pinar

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Prencezz: Hoşgeldin tatlım bloğuma, insallah sanada buluştırırım enerjimi :) bende öpüyorum...

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

gozlugunu gule gule kullan gercekten cok yakısmıs..ohh bende rahatladımm vallahı :)) ayrıcaaa araba kullanırken cep telı ve kemersız olması park halındedır dıye umuyorum :))ama 2. resımde hareketler gordum :))) ımmmm kızdım sana:)) fıstıgım esofmanla bıel cok guzelsın yaaaaaaa

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

ay ayrıca o mınıgı yerım ben yerım yerım yerım..mısssssssss

Duygu Senyurek dedi ki...

ewt cnm ben dıcektim sana kilo vermişssin dıye süper olmuş
gözlüğünde hayırlı olsun canım

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Kelebek: :) şirinem nerelerdesin sen ya, gelsene msn.e iki lafın belini kıralım :) valla şu kemer takma alışkanlığını yıllardır bi edinemedim hayatım :( daha dikkatli olucam ama söz...

Pamuk dedi ki...

sanki çok kilosu varmış gibi :) saçların ne çabuk uzadı hem senin yaaaa :) bide böyle spor kıyafet şirine gibi olmuşsun lolita gibi mmmm nefis bayıldım bu hallerine :) kucağına da bebek yakışıyo anladın sen onu prensesim :)

BonBon dedi ki...

Senin pozitifliğine bayılıyorum canım minik ne kadar tatlı evet kilo verdiğin farkediliyor ama zaten çok fitsin öptüm

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Pamuk: Ayyy çok mersi şekerim saçlarım uzadı walla çabuk uzuyor, diplerde hemen çıkıyor...kuaför yollarıda böylece görünmüş oluyor bana...seneyede bebek plan yapıyorum hayatım allah verirse tabi...Çok hevesleniyorum çocuk sevdikçe...;) öpüyorum kocaman..

Bonbon: Bende sana bayılıyorum bitanem çok tşk ederim...

Duygucum: ahah çok sevindim farketmene çok mersi tatlım ;)

ATACADAS dedi ki...

Hi! I have just discovered your blog! Love it! I follow you, please follow me too
Thanks and kisses from spain
www.atacadas.com

Agustina dedi ki...

Me encantó el blog! divinooo :)

zeyzey dedi ki...

kocaman bir merhaba o zaman =)=)