İzleyiciler

Contact

BANA ULAŞMAK İÇİN: mymyprincesss@hotmail.com/// Instagram: @myprincesss Twitter:@my_myprincess

7 Eylül 2012 Cuma

Samsung Galaxy S III











Iphone hayranı olan ben, Samsung galaxy'yi keşfettiğimden beri elimden düşüremiyorum...
Iphone'umu da hala seviyorum ama bu telefonun artıları çok daha fazla....
Oyüzden bende sezarın hakkını sezara verıyorum :)

Bu aralar telefon değiştirmeyi düşünüyorsanız gözünüz kapalı Galaxy S 3 alın derim....
inanılmaz canlı resimler çekiyor.

- GS3'ün ekranı ve görüntü kalitesi 4S'e  fark etıyor arkadaşlar...
Cihazda HD video izlemek, internette dolaşmak, bişeyler okumak, oyun oynamak süper ÖTESİ keyifli... Sanki elinizin altından en ufak HD TV var :) 
720p küçücük yere sığdırılınca da CAM GİBİ görüntü ortaya çıkmış. Ekranın otomatik ışık sensörü stabil değil. Amoled ekran olduğu için telefon renkleri inanılmaz canlı ve Parlak.

- Bu cihazın güçlü 3D oyunlar konusunda bir iddası yok, içinde klavye büyüklüğünde grafik kartı da yok sonuçta ;) Ancak güncel oyunları akıcı bir şekilde donmadan  oynuyor, aynı anda facebook şu bu sağdan soldan gelen mesajlara bakıyor, durdurup internette dolaşıyor ve bir gram kasılmıyor... 4.0.4 olağanüstü stabilite katmış.. 

- Cihaz ufak elleri olan insanlar açısından tek elle kullanım için biraz büyük. AMA olağanüstü hafifince 
ve kibar bir cihaz.


- IPHONE 4S'in uygulamalarının miktarı ve kalitesi Android 
marketten biraz daha iyi... Ancak google play'de IPHONE ile birlikte popüler olmuş programların hemen hemen tümünü ücretsiz olarak bulmak mümkün.. android
 marketteki programlar da oldukça ucuz..
Üstelik en sevdiğim program olan Instagram'ı da keyifle kullanabiliyorum.

- Cihazın galiba 3 MP'lik ön kamerası mevcut, o bile keyifli foto çekimi ve 3G konuşma sağlıyor.

- BATARYA kesinlikle daha güçlü ve uzun gidiyor..

- IPHONE 4S, en ciddi İKİ EKSİĞİ, değiştirilebilir bataryaya ve hafıza KART girişlerine sahip olmaması... Bunun hem bataryası değiştirilebiliyor, hem kart girişi var, extradan da kablosuz şarj aparatı satılıyor.

- IPHONE 4S'te olduğu gibi saçma sapan kısıtlamalar yok. Çoğu arkadaş, çalıştığı yerde WIFI üzerinden  HD film indirip, sonra evine götürüp TV'ye takıp CAM GİBİ izliyormuş! JAILBREAK de yapmak zorunda değilsiniz,


- Wireless yayını yapıyor, aklınıza gelen herşeyi yapıyor, kullanımı da arayüzü de gayet kolay ve aşırı hızlı
..

- KIES gayet stabil.. 4.0.4 geçmişe göre hızlı sayılabilecek şekilde Türkçe olarak hizmete sunuldu.
İstediğiniz Mp3leri kolay ve hızlı bir şekilde indirip bluetooth ile tüm sevdiklerinizle sınırsız paylaşabılıyorsunuz..

- GPS'i ve navigasyonu tam olarak test edemedim..
yorum yapamıyorum...

Ekimde Iphone 5 çıkıyormuş bu rekabet ancak bizim cebimizi yakar diye düşünüyorum...Haydi hayırlısı :))
Sevgilerimle MP.



9 yorum:

YeMeK vAkTi dedi ki...

Fıstığım hoşgeldin özlettin kendini gerçektende:) Teknoloji gerçekten takip edilemez bişi yav :))

Gurme Şirine dedi ki...

güle güle kullan canım...
hayırlı olsun...
sevgiler...

Hande Ne Yapıyor? dedi ki...

telefon konusunda çok bocalayan biri olarak dinlediğim herkesin ortak kanısı bu sanırım. S3 gerçekten oldukça başarılı ve kafa tutuyor apple'a:) Güle güle kullan:) sevgilerr:)

CMOS dedi ki...

herkes çok övüyor bu telefonu bende değiştirmeyi planlıyorum telefonumu senden de iyi oldugunu duymak iyi oldu :)

semforever dedi ki...

kullanan herkes samsung diyor :(:(:(

semforever-semforever.blogspot.com

nily21 dedi ki...

ben de bakıp bakıp iç geçiriyorum özellikle lacivertine ama sabredeceğim biraz. Daha birkaç ay önce değiştirdim telefonu ama her an fikir değiştirebilirim :))
www.trendyandfriendly.blogspot.com

Yüreğimin İklimi dedi ki...

benimde tavsiyem bu telefon bende yeni aldım ve çok memnunum.

SWL dedi ki...

güle güle kullan cnm ;)

♥Stylish Tricks♥ dedi ki...

Ben de uzuunca bisüre arada kalıp sonunda Samsung'da karar kıldım . Ablam da iphone kullanıyor ve gerçekten arada büyük fark var .. Bloga bayıldım bu aradaaa:D Sevgilerr ...