İzleyiciler

Contact

BANA ULAŞMAK İÇİN: mymyprincesss@hotmail.com/// Instagram: @myprincesss Twitter:@my_myprincess

6 Eylül 2012 Perşembe

Today's Outfit►►►










Merhaba Blog Ailesi
moralim düzelmeye başladı...
Gayet iyiyim..
Sabah giyindim süslendim bile...
Babamın ameliyat tarihi ve hangi hastanede Bypass olacağıda belli oldu...
" 17 EYLÜL Başkent Hastanesi "
Doktorumuz Atilla bey sağolsun bizi çok rahatlattı...
sadece %1 risk olduğunu söyledi..
korkulacak hiç birşey yokmuş..
artık içimiz çok rahat bi an önce babamın bu ameliyatı olup yeniden sağlıklı sıfır km bir kalbe kavuşagından dolayı çok Mutluyum- UMUTLUYUM...

Bugün çok güzel bir gün..
Hala yaz modundan çıkamadığım için pantolon giymek işkence benim için...
Bende şortla güne başladım...
Daha kısasına Ankara'da izin yok :) 
Tatile gitmeden önce tartıda 60 kilo olan bendeniz, an itibariyle 56.6 kiloyum...
Babamında üzüntüsüyle daha çok kilo verdim sanırım..
Umarım hep bu kılolarda kalır ve bir daha 60 kiloyu tartıda görmem :)

Bu arada ben ıphone'uma ihanet edip Samsung GALAXY S 3 aldım...
Resimlerini eklerim...
Daha doğrusu benım sevgili eşimin hoşgeldin hediyesi oldu.
1 Haftadır kullanıyorum ve inanılmaz memnunum...
Iphone rafa kaldırıldı bir süreliğine...
Şimdilik duruyor, henüz ne yapacağıma karar vermedim...
Samsung aldığımdan beri resim çekmek ve telefon kullanmak çok daha keyifli..
Android işlemcisiyle mini hızlı bir bilgisayar..
Renkler capcanlı...
şiddetle tavsiye ederim...

Herşeye rağmen gülümseyin...
Hatta sıradaki kahkahanız sizi üzenlere ve satan insanlara gelsin... ;)
Sevgilerimle.
M.P 


11 yorum:

yıldız dedi ki...

çok ince gözüküyorsun prensescim, 60kg. dediğin resimlerindede kilolu hiç hatırlamıyorum seni. tabi senin kendini iyi hissettiğin kilolarda önemlidir. herzamanki gibi çok hoş olmussun
öpüyorum, sevgiler
yıldız

Gurme Şirine dedi ki...

canım baban konusunda rahatladığına çok sevindim...
inşallah ameliyat iyi geçer...
sende rahat şıklığı seçmişsin...
hoş görünüyorsun...
evet ya ıphoneden benim eşimde memnun değil...
bende samsung galaxy 2 yi kullanıyorum çok memnunum eşim ban agel değiş tokuş edelim diyor ama ben verirmiyim vermem :))
heee unutmadan tlf nun hayırlı olsun...
öptüm canım...
sevgiler...

Unknown dedi ki...

canım cok sevındım dr dan memnun olmanız ve guvenmenıze. bu ıyıleşmek ıcın altın bı anahtar gercekten.
babacık eskı durumundan cok daha ıyı olacaktır emınım..

sort olayında haklısın Ankara'da da İstanbul'un bazı semtlerinde de bu şort boyu giymek ideal. yakışmış da kuzuma!

Unknown dedi ki...

Canım benim çok çok geçmiş olsun, dilerim her şey bir an önce olur biter kolayca ve babacığın sağlığına kavuşur. Sakın endişe etme, gönlünü ferah tut, sen ne kadar pozitif olursan yaşayacakların da o kadar pozitif olur tatlım, dualarımız seninle…

Resimlerde de o kadar güzelsin ki, tablı gibi, saçına makyajına kıyafetine ayrı bayıldım. Bronzluk çok yakışmış güzelim, şort &denim de harika görünüyor :)

zeys dedi ki...

ne kadar zayıflamıssn ama cok cok yakısmıs canım pek guzelsın..bronzluguna ayrıca bayıldım. benım babam da gecen sene oldu. ccanınıızı hıc sıkmaın.sonrası daha onemlı zaten. tez zamanda ıyılesecegıne emınım cnm :))

Adsız dedi ki...

boyun kaç merak ettim

nily21 dedi ki...

canım büyük geçmiş olsun.Benim babam da birkaç sene önce Başkentte bypass oldu.Sağlığı maşallah gayet yerinde, bizden bile iyi diyebilirim :).Moralini yüksek tut. Güzel haberlerini bekliyoruz. Sevgiler,
www.trendyandfriendly.blogspot.com

j.d. dedi ki...

Atilla Bey gerçekten çok iyi bir doktordur, siz içinizi ferah tutun.. İnşallah hiç bir sorun olmadan ameliyat geçer gider, babanız da sağlığına kavuşur ^^

Kot gömleğiniz de çok hoşmuş :)

Adsız dedi ki...

Kisa sorta gerek yok bence de iyi bir kombin yaptiktan sonra. Cok da iyi is cikarmissiniz uzun sortunuzla. Ben cok begendim sizi...

boyaynasiyansimacisi.blogspot.com

taylan dedi ki...

cnm baban için çok üzüldüm inşallah ameliyat iyi geçer başkent hst dogru seçim bence bu konuda baya başarılılar allahın izniyle baban iyileşecek inşallah yapabilecegim birşey olursa lütfen ara

benn dedi ki...

princess çok geçmiş olsun. snei çok seviyorum yazdıklarını falan, fotoğraflarda biraz kasılıp geriliyorsun sanki ama çok sımsıcak bir insan olduğun yazdıklarından anlaşılıyor :) sevgiler, acil şifalar