İzleyiciler

Contact

BANA ULAŞMAK İÇİN: mymyprincesss@hotmail.com/// Instagram: @myprincesss Twitter:@my_myprincess

21 Şubat 2010 Pazar

Herşeyim..

20 Ekim 2009 tarihinde öldü benim oğlum..Dile kolay 16 yılı paylaştık onunla 12 yaşımdaydım o bana geldiğinde..16 yıl boyunca çok şey öğrendim ondan.. Tüm çabalarıma rağmen kurtaramadım onu.. Hayatımda ilk kez çok ama çok sevdiğim birşeyi kaybetmenin acısını yaşadım ve hala içimde yaşıyorum...Bunları yazarkende göz yaşlarımı tutamıyorum şuan :(

Sanki hala benimle bu evde yaşıyo gibi hala alışamadım yokluğuna elbette ama zaman herşeyin ilacı gerçekten yoksa bu ayrılıklara nasıl dayanır insan çıldırırdı???..çok özlüyorum oğlumu melek oğlum annen seni çok seviyo rahat uyu sen...
!!!!



1 yorum:

Bilgentolis dedi ki...

seni çok iyi anlıyorum. benim de bebeğim gibi sevdiğim, gözümden sakındığım kedim kayboldu 2 ay önce. ölü mü, çalındı mı, aç mı, sokakta mı bilmemek o kadar parçalıyor ki içimi. acın çok büyük olsa gerek, yoklukları çok zor. melek olmuş senin minik oğlun da, allah sabır versin sana :(