İzleyiciler

Contact

BANA ULAŞMAK İÇİN: mymyprincesss@hotmail.com/// Instagram: @myprincesss Twitter:@my_myprincess

21 Şubat 2010 Pazar

İnglot

Seviyorum bu markayı ben mac ile aynı kulvarlarda değil tabiki fiyatları daha uygun..

Cream fondoteni 41 liraya almıştım hatta ozaman kampanya vardı fondoten ürünlerinden alana mac 187 benzeri olan resimde gördüğünüz fırça yani 27 tg 38 liraya geliyordu :) sizinde şuan dediğiniz gibi BEDAVA...Gündelik kullanıyorum bu fondoteni arada fazla kapatıcı diyemem çok şey beklemeyin max factor yada maybelline fondoten bile emminim bu fondotenden daha iyidir...

Amc face & Body shimmer : harika bir ürün 4-5 çeşit renk skalasına sahip bendeki 66 no.su vücutta inanılmaz güzel bir ışıltı veriyo arada fondotenede karıştırıp kullanabilirsiniz..

27 Tg: mac 187 ile oldukça benzer bi fırça kullananlar bilir asla bitane yetmez bu fırçalardan en kısa zamanda yenisini almayı düşünüyorum allıklarımı ve fondotenimi bununla uyguluyorum çünkü çok seviyorum kendilerini...



Hiç yorum yok: