İzleyiciler

Contact

BANA ULAŞMAK İÇİN: mymyprincesss@hotmail.com/// Instagram: @myprincesss Twitter:@my_myprincess

21 Şubat 2010 Pazar

Maclerim

Sol baştan msf soft and gentle / gold deposit / allığım springsheen ve ccb Luna

Springsheen : Herkesin sevebileceği türden bi allık değil malesef çok sık kullanmıyorum bende zaten yaza daha çok yakışacağını düşündüğüm bir allık swachlarını malesef fotograf makinemın bana yapmış olduğu komplodan dolayı gösteremıyorum en kısa zamanda yeni bir makına alıp swachlarınıda sizinle paylaşıcam.

Soft and Gentle: Mükemmel bir ışıltı arıyorsanız bu msf. yi kaçırmayın derim.. Unutmayın renk vermıyorsadece ışıltı arayanlara harika bi ürün!!!

Gold Deposit: aşk yaşıyorum kendisiyle uzun zamandır kullandığım bi ürün yenıden aldım onsuz yaparıyorum kesinlikle adı gibi gold deposu kendisi tuzlu biraz fıyatları ama kesınlıkle değer.. Hala edinmediysenız çok şey kaçırıyorsunuz demektir.

Luna: Ne seviyorum ne sevmiyorum çok kullandığım sölenemez kendisini... krem şeklinde bol sedefli bi allık kendisi allık fırcanız mac 187 veya Inglot 27 tg yada bunun benzerlerıne sahip değilseniz krem allıkları sevemez ve süremezsiniz... krem allık istiyorsanız bu fırçalardan birine sahip olmalısınız mutlaka...


Hiç yorum yok: