İzleyiciler

Contact

BANA ULAŞMAK İÇİN: mymyprincesss@hotmail.com/// Instagram: @myprincesss Twitter:@my_myprincess

20 Mart 2010 Cumartesi

Elf Makyaj Fırçaları

İlk olarak elf'in studio serisinden  blush brushdan bahsetmek istiyorum.
1- Elf Complexion Brush



Bu fırça yumuşacık bayılıyorum tenime dokunduğunda. Bu özelliğinden dolayı çok sevdiğim bi gerçek , allığı tutması da çok iyi ama biraz yassı olduğu için allığı dağıtma aşamasında
 pek verim veremiyor.

2- Powder Blush
En sevdiğim içlerinden bu görüntü itibariyle elf bu fırçasıyla beni benden almış durumda :) oyüzden 2 tane aldım :) Kılları oldukça sık ve şu zamana kadar hiç biri dökülme yapmadı pudrayı tutuşu ve sürümü  inanılmaz keyifli bana göre... 

3- Angled Foundation Brush
Sürümü çok keyif veren fondotön fırçam iyiki almışım yumuşak ve nazik :)

4- Eye Shedow ''c '' brush


Çok sevdiğim bi fırçası daha yine son derece yumuşak ve nazik dokunuşlu bir fırça iyiki almışım bu seriden bitane küçük boy allık fırcasınıda almıştım  ama unutmuşum onun resmini çekmeyi .... neyse sözü uzatmadan bunlardan sizin hala yok mu ? Çok şey kaçırıyorsunuz bence ;)

2 yorum:

cecilia dedi ki...

elfin fırçalarını bende seviyorum, ama henüz bu seriden almadım, ama güzel oldukları belli ;)

Makyöz Didehan dedi ki...

bende bu seriden hiç almadım diğer serilerini kullanıyorum. eminim güzeldir...