İzleyiciler

Contact

BANA ULAŞMAK İÇİN: mymyprincesss@hotmail.com/// Instagram: @myprincesss Twitter:@my_myprincess

23 Mart 2010 Salı

Flormar Super Shine 519



Flormar 519
Super Shine




Hafta sonu aldığım bu cici mi cici şeker mi şeker flormar ruju çok sevdim aşırı simli olmasının yanında çok kolay sürülüyor aldığım parfümeride %50 indirim vardı sadece 5.00 tl. ye geldi :) neden bi başka rengini daha almadım diye sabah çok kızdım kendime... Sürümü çok güzel benim gibi ışıltı delisi birine de anca böyle bir ruj yakışırdı zaten ilk kez kullanıyorum flormar ruju ve şuan ki düşüncelerim çok olumlu en azından bana göre Nyx rujlarımdan bile daha çok beğendim diyebilirim.. Zaten bu markanın kalemlerinden kullanıyorum çünkü ben göz kalemine çok para veren biri değilim malesef  tek cimrileştiğim konu bu.. Artık rujlarımı da özenle seçmeye başladım... Yarın başka rujların resimlerini ekliycem
Coming soon ;)
Sevgilerimleee ...

2 yorum:

EZGi :)) dedi ki...

Canım blogun olduğunu bilmiyordum görünce çok sevindim.çok hoş bir blogun var.
ayrıca rujun rengine bayıldım çok yakışmış sıcacık sevgiler

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

çok saol hayatım bende seni görünce çok sevindim çok öpüyorum...