İzleyiciler

Contact

BANA ULAŞMAK İÇİN: mymyprincesss@hotmail.com/// Instagram: @myprincesss Twitter:@my_myprincess

12 Mart 2010 Cuma

Onun vedası...


Bazen hoşçakal demen gereken zamanlar vardır. Acıtmasına rağmen denemeyi öğrenmelisin..biliyorum, gitmene izin vermeliyim ama biliyorum ki nereye gidersen git asla uzakta olmayacaksın; Çünkü parlak bir yıldızın ışığı gibisin. Yaşamımda parlamaya devam edeceksin.. Hiç bir mesefa bizi ayrı tutamaz! Sen benim kalbimde olduğun sürece bu gözlerlerden hiç bir gözyaşı düşmeyecek. Çünkü kalbin gerçek sevgisi asla ölmez; sonsuza dek canlı kalır.. Zaman sahip olduklarımızı alamaz.. Birlikte olduğumuz zamanları her zaman hatırlıycam seni çok seviyorum sen rahat uyu meleğim...
Zaman alışmayı öğretir ama unutmayı ASLA!



2 yorum:

esra altunkaya dedi ki...

cnm bnm tüğlerim diken diken oldu yazını okuyunca,resmi görünce :( forumda profil resmindi uzunca bi zaman. küçücük avatardan sevip duruyordum onu. Demek melek oldu..

Unknown dedi ki...

:(( ne desem yetersiz...