İzleyiciler

Contact

BANA ULAŞMAK İÇİN: mymyprincesss@hotmail.com/// Instagram: @myprincesss Twitter:@my_myprincess

29 Haziran 2010 Salı

►◄ GOJANE AyakkabılarıM ►◄





















Dün Gojaneden gelen ayakkabılarım 
TAAA TAAMMM !! :)
Toplam kargoda dahil 65.00 TL ye geldi bu ayakkabılar bana... Sevgili dostum tubacığım hem kendıne hemde bana aldı...
Gojaneden eğer sipariş vermek istiyorsanız numaranız ne ise tam olarak onu sipariş verin kalıplar aynı... 37 giyorsanız 7 alın!! Eğer 38 no giyiyorsanız 8 no gibi...
Bu kural Urbanog içinde geçerli oranında kalıpları aynı ne giyiyorsanız odur!!
Doğrusunu söylemek gerekirse beklediğimden hem daha kaliteli hemde resminden çok daha güzel.. Ayakta duruşu inanılmaz seksi ve rahat.. Ve çok ama çok hafif bi ayakkabı hiç yormuyor ayaklarımı...Daha ağır bi ayakkabı beklıyordum nasıl yürücem ben bununla dedim ilk açtığımda... Ama çok mutlu etti beni fazla numarası kalmamıs malesef bu ayakkabının.. Birde kahvesi vardı aslında onu alacaktım ama onda numara yoktu..İyiki bunu almısım diyorum şimdi çok sevdim ayakkabılarımı.. Gojane kargo konusunda çok daha insacıl kesınlıkle.. Çok hoş modeller var aklım diğerlerinde :) Urbanogtan alışveriş yapacaktım ama dün hesapladık arkadasımla ayakkabı kadar kargo ödeyecegımı duyunca almaktan vazgectım :)
Neyse çenem düştü sevgiler Öpüldünüz..




10 yorum:

Gizzy dedi ki...

cnmmm çok güzel gözüküyolar güle güle kullan:)mucksss

fashion house by zeto dedi ki...

Canım güle güle kullan kavuşmuşsun sonunda istediğin ayakkabına:)

Adsız dedi ki...

Öncelikle teman çok güzel olmuş canım(: Ayakkabıya da bayıldım desenleri harika, güle güle kullan tatlım^^

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

çok tşk. ediyorum kızlar öpüldünüz..

ela dedi ki...

wuhuuuuuu cok hoş gercekten yakışmış tatlım güle güle eskit :)

Elena S. dedi ki...

those shoes are so cute!

great blog btw ! lovely pics
id love for you to check my blog out
and dont forget to enter in my giveaway (gaga inspired shades)

xo elena

www.fashionisinspiration.blogspot.com

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

elena thanks..

Unknown dedi ki...

sabırla bekledin sonunda seninler:) keyifle kullan:)

SvGLove dedi ki...

Çok tatlılar!Etnik bir görüntüsü var.Hem de rahat ve seksiyse daha ne olsun:)Güzel günlerde,zevkle kullan:)

Duygu Fedakar dedi ki...

çokk begendim iyi günlerde kullann:)