İzleyiciler

Contact

BANA ULAŞMAK İÇİN: mymyprincesss@hotmail.com/// Instagram: @myprincesss Twitter:@my_myprincess

16 Haziran 2010 Çarşamba

Röfle Yaptırdım...




Ewt daha 2 ay önce yaptırdığım dip röflemi bu hafta mecburen arkadaşımın düğünü ve benım d. günüm nedeniyle yeniden yaptırmak zorunda kaldım aslında tam çıkmamıştı dipleri 3-4  ay kullanıyorum ben diplerini çünkü saçlarım kendi rengi  kahverengi hatta cok gzl bi kahvesi var o yüzden gerek kalmıyor sık sık diplerini yaptırmama kuförüm az çıktıgı için dipleri çok uğraştı bu kez sağolsun...Ama değdi :)  
O beklemesi yok  mu her seferınde komple kahveye boyatmak geliyor içimden beklerden afaganlar basıyo :)
Ama yapacak bişey yok gülü seven dikenine katlanır hesabı!!
Aslında daha açık ve sarı saçlarım ama neden resımlerde oldugunda daha koyu çıkıyor... 


5 yorum:

♥ Made By Mİne ♥ dedi ki...

senin de röflen beni benden aldıı :)) eski saçlarımm ahhh ..sakın bozma

Unknown dedi ki...

yakışşmışş sende orielle açtırmayıp kendi sacının üzerine yaptırmışsın sanırım değil mi?

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Minecim evet hep kendi sacımın üzerine yaptırıyorum asla ama asla dip boya yaptırmam 1 kez yaptırdım kızıl gibi oldu hayattan sogudum yemınle dünyam yıkıldı :) hele o güneşe cıkınca kızarır ya dipler iğrençti anlatamam :) tövbe ettım ılk ve son oldu... Yıllardır hep uzatıp kendı sacımın üzerine yaptırıyorum...

Modaeratör canım tşk ediyorum az sonra yeni resimler geliyor.. :)

fashion house by zeto dedi ki...

Canım güle güle kullan röflelerini:)) Tam o cümleyi bulamadım bi:) Güzel olmuş canım:)

Gizzy dedi ki...

Canımm ikimizde aynı zamanlarda röflelenmiişizzz ben de bugün ne giydim yazında farkettim acaba mı dedim soora bu postu gördüm:)güle güle uzat canım yeni saçlarınııı:)