İzleyiciler

Contact

BANA ULAŞMAK İÇİN: mymyprincesss@hotmail.com/// Instagram: @myprincesss Twitter:@my_myprincess

3 Haziran 2010 Perşembe

Solotica Hidrocharme Graffiti..


FLASHSIZZZ...

Solotica Hidracharme Graffiti


Bugün çok güzel bi gün çok keyifli ve mutluyum
allah bozmasın...


Şu lensin güzelliğine bakarmısınız?

Resmin üzerine tıklayın ve yakından bakın lütfen !

Çok enteresan nekadar hoş , ne kadar doğal görünüyo gözüme bugün!! Oysa ilk taktığımda ne kadar koyu ve bi tuhaf görünmüştü gözüme :) Bilmiyorum bu güne kadar hiç mavi takmadığım için sanırım olabilir.. Bugün elimde ayna balkonda gün ışıgında baktım bol bol gözlerime ve flashsız bi resim çektim kesinlikle ayrı bi güzel göründü lenslerim gözüme çok sevmeye başladım gün ışıgında flashsız çekilmiştir bu resim...
Satmakta eskisi kadar istemiyorum açıkcası :)
Yeni aldıklarımıda insallah bugün elimde olacaklar yarın resimlerini sizlerle paylaşıcam...

Sewgilerimle...








9 yorum:

Gizzy dedi ki...

yaaa çok özeniyorum gidip bende sipariş edicem kendime bi tane:)canım sana çok yakışıo bu renk sakın satmaaa

esra altunkaya dedi ki...

tek kelimeyle süper cnm..

aydilber dedi ki...

çok hoş durmuş bayıldım birde doğal durmuş bazen lens takanları görüyorumda sanki gözleri düşecekmiş gibi yada cam gibi duruyor ama sizde hoş durmuş...güle güle kullanın..göz alerjim olduğu için kullanamıyorum...

Sel dedi ki...

Bausch and lomb denedin mi hiç?

LensMakyaj Blog dedi ki...

Çok güzeller, alışmaya başladığına sevindim çünkü çok yakışıyorlar sana.

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Cansucum saol cook sevdim gerçekten :)

Selcim B&L bnm kardeşim kullanıyor onun damarlı duruşuna sinir oluyorum..Damar kreliçesi malesef o lens bu markaya çok alıştım başka lens kullanmam artık...b&l ama renk olarak çok güzel...

LittleDumBlonde dedi ki...

cnm nerden alıorsun solotica belki anlatmıssındır bi yerlerde ama kacırdım ben.. ben de alcam artık bi tane :)

Ozlem Karakus ♥ dedi ki...

çok yakışmış bencede satma..

Swift as Desire dedi ki...

cok yakısmıs cok cekıcı bı yuz ıfaden var cnm ya masallah:)

www.swiftasdesire.blogspot.com