İzleyiciler

Contact

BANA ULAŞMAK İÇİN: mymyprincesss@hotmail.com/// Instagram: @myprincesss Twitter:@my_myprincess

25 Temmuz 2010 Pazar

۩ Flormar Pretty Compact Allık P115 ۩

                  
                 


             
                                            

 


           


                               

  

                              
  

                      
  
                               

 


                            


☼ Kızlar herkese şimdiden iyi haftalar diliyorum bu büyük olasılıkla son postum çünkü 1 aya yakın bi süre olamayacağım şuan tatile konsantre olmuş durumdayım ama tatil resımlerini ekleme fırsatı  bulursam mutlaka paylaşıcam sizlerle.. ☼☼

Son zamanlarda çok meşhur olan bi allığı paylaşmak istedim ve bol bol resim çektim sizler için 14 gr. ağırlığında hiçte az değil az gibi duruyor ama değil iki renkte bana göre birbirinden gzl henüz yüzümde deneme fırsatım olmadı umarım ele çıktığı gibi yüzede renk vermesi başarılıdır...eğer öyleyse aklımda P116 rengide kalmıştı onuda alırım :)

Sizleri çok özlüycem kendinize çok iyi bakın yakın zamanda görüşmek dileğiyle hepiniz öpüldünüz...
♥♥♥ Sevgiler.. ♥♥♥


6 yorum:

lynn mosa dedi ki...

Ya o allığı ben de çok merak ediyorum. İki renkte çok hoşuma gitti. Muhtelemen yüzde de aynı görüntüyü verecektir.

İyi tatiller sana =))

M¥PriNcessS dedi ki...

inş. cnm fiyatı ayrıca fiyatı 7 lira zaten mutlaka denenmeli diye düşünuyorum...

lynn mosa dedi ki...

Fiyatı çok iyiymiş. Teşekkür ettim.

papatyaninguncesi dedi ki...

Bu allığı çok met ediyorlar.heryerde bunu görüyorum bende alıyım :) sana iyi tatiller.çok boş bırakma bloğu ama arasıra yaz emiii ;)

Zewzeq dedi ki...

Bende de var bu allıktan, çok güzel allık ve fiyatı çok iyi. Bir sonrakinde şeftali tonunda olanı da alacağım, gözüm kaldı.

M¥PriNcessS dedi ki...

kesinlikle alın az önce işe gelirken denedim iki rengide hatta karıştırdım şeftali olanı çok canlı ve hoş gösterıyor yüzü abartıdan uzak çok naturel bi görüntü verıyor..çok begendim..
papatyacım vakıt buldugum zamanlarda mutlaka yazıcam...sevgıler..