İzleyiciler

Contact

BANA ULAŞMAK İÇİN: mymyprincesss@hotmail.com/// Instagram: @myprincesss Twitter:@my_myprincess

2 Temmuz 2010 Cuma

۞۞ '' INGLOT FACE AND BODY ILLUMINATOR '' ۞۞








Dün inglota uğradım sevgili Esracığıma Dyo Fırça ve kendimede yüz ve vücut aydınlatıcısı aldım bunun birde 66 No.su var bende buda uzun zamandır aklımdaydı.. İnanılmaz güzel sedefli bir ışıltısı var 15 ml. ufak gibi duruyor ama çok az miktarda kullanmak bile yetiyor..Harika bir ürün çok fazla renk seçeneğine sahip ben önceki aldıgımda 37 civarıydı.. Zam gelmiş 43 tl olmuş.. Ama değer kesinlikle.. Çok amaçlı kullanılan bir ürün kendisi ufak marifetleri büyük bana göre...Mutlaka deneyin.. Ayrıca farlarda kampanya var 3 değişik renk paletı yapıyorsunuz 49. tl 'ye geliyor...sedefli farlarına dibim düştü orda çalışan mua kaş altıma far uyguladı bayıldım rengine...En yakın zamanda onlarıda almaya gidicem.. Sevgiler öpüldünüz...

1 yorum:

esra altunkaya dedi ki...

süpermiş cnmm. güle güle kullan.. benim cicimde pazartesi gelirr,tekrar tşk ediorm :*