İzleyiciler

Contact

BANA ULAŞMAK İÇİN: mymyprincesss@hotmail.com/// Instagram: @myprincesss Twitter:@my_myprincess

6 Temmuz 2010 Salı

***PriNceSs NeLer YaPıyoR***?


Herkese günaydın öncelikle umarım güzel bir hafta olur herkes için...Bu aralar çok yoğunum koşturuyorum bloğumlada çok ilgilenemiyorum malesef :( Evlilik hazırlarına hız verdik Midemde kelebekler uçuşuyor allah herkese nasip etsin sevdiği insanla bunları paylaşmak ayrı bir keyif...Evimizi boyatmakla işe başladık... Koltuk takımımızı aldık..Halen odamıza uygun bir yatak odası bulamadım malesef yatak odamız çok büyük değil...Tavsiyelerinizi beklıyorum...Belki Gardolap özel yaptırırm duvara uygun ölçülerde bilemıyorum...Allah evlenenlere, evlenecek olanlara yardım etsin valla bu devirde çok zor evlenmek.. Herşey çok pahalıbirazda iyi ve güzel olsun diyorsanız açılsın kesenin ağzı :) Tabi bi okadar zevkli bunun yanında havalar iyice ısındı nişanlım ve ben gezmeyi ve denizi çok sevıyoruz aklımızda tatilde açıkcası... Bikaç işimiz daha kaldı bu telaş içinde yakın zamanda ufak bir tatıl planlıyoruz :) Ön balayı diyelim.. :) Şimdilik böyle bir telaştayım gelişmeleri arada yazarım... Düğün tarihini alınca sizleride haberdar edicem.. Sevgilerimle kendinize iyi bakın öpüldünüz...

9 yorum:

chunlibeauty dedi ki...

ooww ne güzel :D bence evlilik hazırlıkları cok zevkli oluyor o heyecan o koşturmaca :D Allah herseyi gönlünüze göre verir insallah :) Simdiden mutluluklar diLerim :D

Unknown dedi ki...

Eğer yatakodasını duvara özel yaptırırsanız gömme olmamasına dikkat etmelisin. Daha sonra ev değiştirirsen götürebileceğib birşey olması açısından. En zevkli kısmı buralar tadını cıkar:)

Gizzy dedi ki...

yaaa ne tatlı bi koşuşturma kolay gelsin cnmmm benim:)

Ayşegül Yılmaz dedi ki...

:) Bunlar güzel şeyler doyasıya çıkar tadını kapatın kulaklarınızı ve nasıl istiyorsanız öyle yapın.İlerde herşey bizim istediğimiz gibi oldu diyebilesin tabiki herşey imkanlarla kısıtlı.Unutma herşey mükemmel olucak diye kendinizi yıpratmaya ne gerek var?
Ben sadece sana tecrübelerimi yazdım canım. :)) Mutluluklar dilerim şimdiden Evli,mutlu,çocuklu biri olarak.

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

çok tşk ediyorum kızlar blogta sorun var sanırım 4 yorum olmasına rağmen 0 görünüyor çok ilginç...
Moderatör : canım kendi evımız o yüzden gömme yaptırmayı planlıyorum yerımız yok şimdiki yatak odası dolaplarıda masallah deve gibi :)
Aysegülcüm: içime sine sine yaptırıyoruz zaten tadını cıkarıyoruz çok zevklı gercekten ilgine çok tşkler...
Chunlim : saol bitanem çok öpüldün...
Gizzm: çok saol muju..

cecilia dedi ki...

ay ne tatlı heyecanlardır şimdi onlar, ya bende bu heyecanı telaşı yaşamak istiyorum..evimin duvarının rengine karar vermek, yatak odamın küçüklüğünden şikayet etmek, mutfağıma uygun tabaklar, peçeteler seçmek istiyorum :) gerçi herşey ateş pahası bu devirde haklısın prensescim, allah kolaylık versin diyor, bu güzel anları tadını çıkara çıkara yaşamanızı diliyorum, öptüm :X

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Cecilacım çok tşk.ler insallah darısı senin başına diyorum inanılmaz güzel bi duygu tatlı yorgunluklar allah tüm sevenlere bu duyguları yaşatsın tecrübelerimi ilerde bende evlenme telaşı olanlarla paylaşıcam mutlaka yüreğine sağlık sevgiler..

cecilia dedi ki...

merakla bekliyorum cnm paylaşımlarını, sevgiler ;)

fashion house by zeto dedi ki...

Canım böyle koşuşturmaya can kurban:)Kolay gelsin hayatım:)