İzleyiciler

Contact

BANA ULAŞMAK İÇİN: mymyprincesss@hotmail.com/// Instagram: @myprincesss Twitter:@my_myprincess

21 Aralık 2010 Salı

Güzel bir haftaya merhaba :)








Herkese merhaba..Umarım hepiniz çok ama çok güzel bir hafta geçirirsiniz...Dertten ve sıkıntıdan uzak bir hafta :)
Geçen gün salonuma kendini bu yılbaşı ağacı sanan ağacı alıp süsledim :) Eşim gülmekten öldü çok büyükmüş biraz ufagını alsaydın diye :) tamam büyükler iyi güzelde yer kaplıyolar diye büyük almadım ayrıca bu çok şirin gözüktü gözüme :) napıyımmmm :)
Neyse keyfim çok yerinde bugün allah bozmasın çok öpüldünüz sevgilerrr... ;)

18 yorum:

makyajblogum dedi ki...

Ağacın gayet güzelmiş, ben beğendim :) Küçük olduğu için de çok şirin ayrıca :)

cicibebe dedi ki...

her şeyin küçüğü seviliyo tabi çok şirin hehehe :) eline saglık cnm :)

chunlibeauty dedi ki...

bence cok tatlı olmuşş!!

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Çok tşk ederim..bencede çok tatlı erkekler bilmıyooo :)

Gökkuşağındaoturankız dedi ki...

keyfinide güzelliğinide allah bozmasın
maşşalahhh çok güzelsiiiiiiinnn
tü tü tü :p

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

aminn...çok tşk ederim cnm bnm ;)

Unknown dedi ki...

tatlım cok şirin bı ağaç boşver büyüğünü çekirdek aileniz için gayet ideal :) Bulursam ben de alayım bizim çekirdek yuva için :)))

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

:) çok minnak ama bence çok şeker cnm sende hemen almalısın yer kaplamıyo hiç öylece kaldırıcam seneye tekrar çıkartırım :)

civciv dedi ki...

ay canim cok cici gercekten *_*

Selin Ergeçer dedi ki...

Cook guzelmis,ben cok sevdim :))

civciv dedi ki...

cnm cok tesekkürler, ben de seni ve zevkini cok begeniyorum, sana da bin kere masallah *_*

kucak dolusu sevgiler & öpüyorum

MODA GEZGİNİ dedi ki...

Gerçekten çok şirin canım yaa:)

touch the sky dedi ki...

agaç çok güzel bence de ayrıca saçlarını hep bu model kestir çok güzel oldu şekerim :))

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

tşk ederim bende çok sevdım bu modeli şekerim :))

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Agacında sen gibi cok seker.:) Allah bozmasın mutlulugunu, mutluluklarımızı.

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Aminnn cnm bnm ;)

Cansın Ekşi dedi ki...

ahaha pek şirinmiş cidden:D

my pink world dedi ki...

canım harika görünüyorsun ağacında çok şeker :)