İzleyiciler

Contact

BANA ULAŞMAK İÇİN: mymyprincesss@hotmail.com/// Instagram: @myprincesss Twitter:@my_myprincess

11 Aralık 2010 Cumartesi

///Dead Man>>Walking///






Herkese Merhaba bugün ankaraya usul usul Kar  yağıyor ve heryer bembeyaz harika görünüyor..
Bugün tüm gün evde tembellik yapıp film izledim senelerdir izlemeyi istediğim filmi sonunda alıp izleme fırsatı buldum...Diyebilirim ki uzun zamandır izlediğim en etkileyici filmlerden birisi...Karmakarışık duygular yaşatıyor insana..Zaten beni tanıyanlar bir Charlize Theron'a iki Sean penn'e olan hayranlığımı bilirler.:))

Sorgulamak ve pişmanlık üzerine,insanı düşündüren bir film.
 Susan sarandon ve Sean penn bize o kadar şey anlatıyorlarki..



Pişmanlık nedir ? sorgulamak nedir? neden pişmanlıklardan sonra sorgulama ihtiyacı hissederiz, kendimizi ve hayatı ? bu soruların bütününe belki bu filmde yanıt alınır..
1995 yapımı bu harika filmi izlemeyenler mutlaka izlesin!!
 Umarım güzel bir hafta sonu geçirirsiniz sevgilerimle...

1 yorum:

Junkhead dedi ki...

Ben de geçen yaz izlemiştim.Güzel filmdir,zaten Susan Sarandon ve Sean Penn'in isimleri yetiyor:)Eee bi de Tim Robbins yönetmen,çok duygulu bi filmdi...