İzleyiciler

Contact

BANA ULAŞMAK İÇİN: mymyprincesss@hotmail.com/// Instagram: @myprincesss Twitter:@my_myprincess

18 Kasım 2011 Cuma

NaoMi Campell Parfüm ??



Yeniden merhaba...
Fikirlerinize ihtiyacım var kızlar, 
Geçen gün Gratis'de denediğim bu kokuyu çok beğendim , eski olmasına rağmen şişesi çok güzel tam çantada taşımalık, 50 ml fiyatı sadece 65.00 TL civarınca çook uygun üstelik EDT olmasına rağmen çok kalıcı :) Bu parfümü kullanan varmı aranızda ?????
yazarsanız çok sevinirim....
almayı düşünüyorum....


Burberry'nin bu kokusunu'da denedim kızlar paylaşmadan edemiycem, 
Şişe olarak harika bir tasarıma sahip, ama koku olarak sınıfta kaldı diyebilirim, lütfen bu parfümü kullananlar kızmasın bana sadece benim koku zevkime hiç uymadı....

Bugün cuma eminim keyfiniz yerindedir, en sevdiğim gün bugün cuma ve cumartesiye aşığımmmm :)))
kendinize iyi bakın 
tabiki öpüldünüz...
;)


12 yorum:

SWL dedi ki...

Canım burberry body kendi markasına göre farklı bir koku çıkarmış ama, bütüne bakınca hiç farklı bir koku değil. hatta biraz bayıcı :)mesela bazı kokular bende mide bulantısı yapar,işte buda onlardan. bende beğenmemiştim ilk denediğimde :)
Naomi Cample bu kokusuna hiç bakmadım ancak Cat Deluxe At Night'ını uzun süre kullandım, hatta uygun fiyatlı bulursam alıorum hala ;) O kokuya kefilim çok güzeldir ;) kullandığım süre zarfında çok kişiden iltifat aldım ve adını soranlar çok olurdu ;)

bakimblog dedi ki...

canım ben naomi campbell parfumu 8-9 sene once ilk defa kullandım. sonra arkası geldi tabii :) edt olduguna bakma, oldukca kalıcıdır.yaz ıcın agır kacar, tam bır kıs parfumu dıyebilirim. bugdaydan esmere dönük bir cilt rengim var ve genelde esmerlere gıder bu parfum derler ama cok guzel tasıyan beyaz tenlıler de var, kokusu hosuna gıttıyse hıc durma al, pisman olmazsın :)

icel dedi ki...

BEN ÇOK SENE ÖNCE KULLANMIŞTIM ÇOK KALICIDIR..

GüzelGül dedi ki...

valla canim siddetle kavsiye edebilirim :D ailece kullaniyoruz parfümü halam annem ben kuzenler :D hem hesapli hemde kokusu kalici ve cok hoss

http://guzelgulozyigit.blogspot.com/

kozmetikperisi dedi ki...

burberry body'i bende pek beğenmedim cnm,ilk çıktığında bir hevesle hemen gidip denedim ama pek beğendmedim.

Adsız dedi ki...

Canım pelito ben ankarada gratis nerde var?

Makyaj Güncem dedi ki...

ben de kullanmıştım canım baya bir süre.çok sevdiğim kokulardandır kendisi ama sıkıldım artık eski parfümüme geri döndüm.öneririm yani;)

betty boop dedi ki...

cnm merhaba :) daha bu gün aldım naomi campel'i daha öncede kullandım, süper bence almalısın ;)

http://betirella.blogspot.com/

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Pelitommm Bahçelievler 7.cad .de hayatım mc Donalds yanı :)

emel dedi ki...

Şu anda kullandığım parfümlerden birisi Naomi Campell ve çok güzel.Ben çok beğeniyorum.Tavsiye ederim.

Unknown dedi ki...

çok uygunmuş canım kaçırma bu fiyataysa

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

çok tşk ediyorum tavsiyelerinize fıstıklarım, alıcam ozaman en kısa zamanda öpüldünüz ;)