İzleyiciler

Contact

BANA ULAŞMAK İÇİN: mymyprincesss@hotmail.com/// Instagram: @myprincesss Twitter:@my_myprincess

29 Kasım 2011 Salı

Ö♥Z♥L♥E♥D♥İ♥M




Umrumdan taşıyor zamansızlığım.
                               İsmin içimde titriyor, sesin sesime düşüyor; ses veriyorum… 
                                              Oysa sen en sağır yarasın yüreğimde. . .


ZamanSız qeLiyorSun akLıma qece ve qündüz ayrımSız..
Ya ßir ıŞıqın ortaSında dağıtıyorSun akLımı ya da qecenin ßiLmem kaçında ßöLüyorSun uykumu..
Ya qözLerin qeLiyor akLıma, ya da hayaLin çıkıyor karŞıma..
unutuyoRum unutmaSına da Seni deqiL,
Senden ßaŞka HerŞeyi :((((


""Tutup Ankara'yı ortadan ikiye bölesim var şimdi.
Senin bana gelemediğin yerden, Benim sana gidemediğim yere.""


BU ACININ TARİFİ YOK!!! SÖZÜN BİTTİĞİ YERDEYİM!
İKİ KÖPEĞİMİDE 1 'ER YIL ARAYLA KAYBETMİŞ OLMANIN ACISINI KALBİME GÖMDÜM...

Peki Tamda Unutmuşken Gittiğinizi, Artık Acıtmıyorken Yokluğunuz, En İçten Kahkahalarımın Arasında Aklıma Gelmek Zorunda Mısınız?


Keyfim yok bugün gülmek içimden çok gelmiyor...

Özledim içim yanıyor...
Lütfen tüm dostlarınıza çok iyi bakın onlarla bol bol zaman geçirin...
Onları hiç birşey için terketmeyin
bu anın geri dönüşü yok 
Onlarsız bir ömür çok ama çok acı....


Meleklerim benim huzur içinde uyuyun...
Anneniz Sizi çoook seviyor

Hiç unutulmadınız...














15 yorum:

Selestia Hülya Karayel dedi ki...

ben de muhabbet kuşlarımı özledim :(

Meryem İmamoğlu dedi ki...

Anneni, babanı kaybetmenden hiç bir farkı yok bence... Alıştığın, sevdiğin, kanlı canlı yaratıklar çünkü... Çok duygulandım, hayatımdaki hiç kimseyi (insanı ya da hayvanı) kaybetmemiş biri olarak seni anlayamam belki ama inan bunun için çabalarım...Sevgiler...

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Hazine Kutusu: tşk ediyorum çabalaman bile yeterli benim için...insallah daha uzun süre yaşamazsın bu duyguyu...

Hülya: Özlemek çok acı :(

minikkus dedi ki...

sanırım seni en iyi anlayabilecek kişilerden biriyim bir kedi sahibi olarak. ben zaten hemen baglanan ve çok seven bir insanım, püreyle öyle bir bag oluştuki aramızda, ona bişi olsa kafayı yerim gibi geliyo bana.. allah onu benden hiç almasın diye dua ediyorum biliyomusun. bizle birlikte yaşlansın hep..
seni çok iyi anlıyorum ve kayıpların için sana sabır diliyorum kuşum. allah Mayacığına uzun ömür versin, onunla güzel bi hayat yaşayın,. tabi bigün yanına sana benzeyen bebişler de eklensin iyşallah*.*

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Minikkuşum: İyiki varsın biliyormusun? Yazdıkların yüreğimi ısıtıyor... Allah mayama uzun ömür versin...Bu kadar kayıptan sonra sımsıkı sarıldım maya'ya çok korkuyorum onuda kaybetmekten..İnsallah çoook uzun yıllar hep bizimle olur meleklerimiz...

Unknown dedi ki...

Bu acıyı çok iyi biliyorum :(
Ben de kedimi kaybettim 3 yıl önce, gerçekten çok zor oluyor onların kaybı..

Unknown dedi ki...

Uuuw Çok tatlı bunlar!

Fikriye Filtresiz dedi ki...

Ya işte bu yüzden hayvan beslemek istemiyorum. Çocuk gibi değil, senden kısa yaşaması muhtemel.Gerçi ben evde iki tane kaniş besliyorum ama(!) üçüncüyle uğraşacak kafam da yok zamanım da..Acilen çocuk doğurmalısın.

Atolyekedi dedi ki...

Ayyy ben çok üzüldüm.... Benimdekızım gideli 2,5 seneoluyor hala etkisinden kurtulamadım, o gittikten sonra çok bunalıma girdim hala her hatırladığımda ağlarım. Allah sabır versin....

Selin Ergeçer dedi ki...

Gözlerim dolu dolu oldu bu postu okurken çünkü ben de bu acıyı yaşayanlardanım ve bu acının ne demek olduğunu çok iyi biliyorum
:(( sabır demekten başka elden ne gelir ki :(

Ruhan dedi ki...

seni ne kadar iyi anladığımı biliyorsun değilmi? sana seni üzmemek için anlatamadığım o acı hikayelerimi de.. sayısını bilmediğim kadar beslediğim büyüttüğüm bebeklerimin benden gidişlerini ben hiç unutamayacağım :( ama mayayla birlikte bir nebze de olsa acını hafifletebiliyorsan ne mutlu onunla uzun yıllar birlikte ol ve üzüntünü sevginle harmanla iyi gelecektir ben öyle yapıyorum bitanem :(

Neşetuana dedi ki...

çok üzüldüm. ama bu kadar sevildikleri için de sevindim. Onlar gidince yakın bir dost gitmiş gibi oluyor :(

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

:( çok şanslılardı gerçekten bu kadar sevildikleri ve iyi bakıldıkları için...Artık maya var ama onada bir gün ölecek gözüyle bakıyorum,alıştırıyorum kendimi ki daha çok yıkıma uğramayım... çünkü hayat hiç beklediğin anda vuruyor insanı :(

Milena dedi ki...

Canım ne desem boş..seni çok çok iyi anlıyorum bunu bil..bizim de bir köpeğimiz var 7 yaşında 1 aylıkken aldım elime onu koynumda uyudu gözünün içine bakıyoruz öyle bir aşk..onun gittiğini başka birini yerine koyduğumu hayal bile etmek istemiyorum..ama hayat böyle..hepimiz gideceğiz birgün..

Fundanın Günlüğü +30 dedi ki...

Acını çok iyi anlıyorum canım.Bende 16 yıllık en iyi dostumu Fındığımı yaklaşık 6 ay önce kaybettim ve çok özlüyorum.Ama dediğin doğru onlar artık bizim meleklerimiz.