İzleyiciler

Contact

BANA ULAŞMAK İÇİN: mymyprincesss@hotmail.com/// Instagram: @myprincesss Twitter:@my_myprincess

25 Kasım 2011 Cuma

New Iphone CASE♥Hello Kitty♥













 Merhabaaaaa  My princess'in Güzel Melekleri......

Bugün cuma eminim herkesin enerjisi Tavan yapmış durumdadır:)
Sizlere yeni İphone case'imi paylaşmak istedim...
Şu tatlığa bakın nasıl şirin dimi...

 sizlere bir süprizim var , çook yakında  Artık bu case'lere tarafımdan 
çok ama çok kolay ulaşabileceksiniz...
Hangisini almak isterseniz resmini seçip beğenmeniz yeterli olacak...
Hem kendinize -  hem sevgilize, hemde arkadaşlarınıza yılbaşı yaklaşırken harika bir hediye olmaz mı? 
iphone kullanan biri için bundan daha iyi bir hediye düşünemiyorum ;)
Birbirinden güzel - kaliteli ve rengarek cıvıl cıvıl case'lar burda olacak....
Takipte kalın ;) 
Yaşasın Hafta sonu...
Herkese iyi hafta sonları diliyorum.
Sevgilerimleeeeeeeeeee 
öpüldünüzzzz ;)



9 yorum:

AyçA dedi ki...

Tatlım iyi hafta sonları diliyorum önce:)
Kapağa gelince çok tatlıymış bayıldım iyi günlerde kullan:))

http://ennstyle.blogspot.com/

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

iyi hafta sonları tatlım sanada...tşk ediyorum ayçacım öpüldünnnn güzelliğim ;)

SWL dedi ki...

eee çok ciciymiş buu :))))

Shopp-ing-bag dedi ki...

canımmm ben istiyorum bu cicidennn. mümkün olacak mı :))

minikkus dedi ki...

oyyy çok sevimliymiş bu case. hello kitty yi okadar çok seviyorumki, iç çamaşırından monta kadar herşeyde kullanabilitem var:D iyi haftasonları diler, güzel suratından öperim. maya paşamı da patisindeki pembe sakızlardan öptüm *.*

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

minikkuşum yakında bende bu case'ler uygun fiyata cok olucak canım hello kittylerden çok sipariş verdim ;) bende hastasıyım bu şirinenin çünkü ;)

Shop-ıng-bag: Cnm bikaçgüne renk renk olucak ;) seç beğen al şekerim :) öperim...

Shopp-ing-bag dedi ki...

oh çok sevindimm. beklemedeyim o halde. :))

Yeşim - Nils Mum dedi ki...

ben de 3-4 aydır bu case'i kullanıyorum, çok cici. Şimdi Minnie Mouse'a geçiyorum ama renkli renkli çok cici bu Iphone4 caseler

http://nils-mum.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

i phone yok alasım geldi bu mickeyli olanı görünce çok tatlı...

iphone alır almaz senden alıcam bu kapağı...