İzleyiciler

Contact

BANA ULAŞMAK İÇİN: mymyprincesss@hotmail.com/// Instagram: @myprincesss Twitter:@my_myprincess

15 Şubat 2011 Salı

‡‡Antonıo Banderas Parfüm‡‡ Siyah Snood'





Günaydın herkese bu bugün hava felaket sıkıcı-boğucu-karanlık!!
 allahım bugün çabuk bitsin!!!
Tam uyku havası..
Sabah çok zor uyanıp işe geldim...
Bu kaçıncı nescafem bılmiyorum...
Hala UYKUM WARRR:!
Uyumak istıyorum :)
Bu ruh haliyle ellerim tuşalarada fazla basmak istemiyor bugün inanılmaz tembelim beni mazur görün!
Parfümüm geleli 1 hafta oldu hatta ben kullanıyorum ancak resmini ekleyebildim...
Günlük kullanılabılecek güzel bir koku diyebılırım...
Hiçte korktugum gibi çıkmadı..
Gayet başarılı bence ama okadar da ahım şahım diyemem fazla övemem..
Annemin ördüğü siyah snoodum bitti...
İsteyen olursa uygun bir fiyat karşılığında ördürebilirim...
Görüşmek üzere...
Sevgilerimle...

4 yorum:

civciv dedi ki...

kusuuuuum, nasilsin yaaa, bir bulusamadik
seninle *___*

...yeni cicilermi begendin demek ?? *hehehe*

kocaman öpüyorum <3 <3

...su senin tavsiye ettigin parfümü hala alicam yaaa ;))

sen de güle güle kullan tatlim !

BÜTÜ dedi ki...

Snood'un cok şık ve güzelmis.Parfümünü ve snoodunu güzel günlerde kullan canim.

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

civcivim iyim bıtanem özledım walla arayı çok soğuttuk :) görüşelim en kısa zamanda mcksss:)

Bütü: çok saol bitanem..

MiskinKek dedi ki...

banderas parfümlerine hep uzak durdum nedense, biraz ağır olduğu hakkında duyumlar aldım.Ama korkulan gibi değilse denemek isterim tabiki :D

Bu arada mimlendin,haberin olsun ^^

http://miskinkek.blogspot.com/2011/02/mim_18.html