İzleyiciler

Contact

BANA ULAŞMAK İÇİN: mymyprincesss@hotmail.com/// Instagram: @myprincesss Twitter:@my_myprincess

3 Şubat 2011 Perşembe

♥Loreal Glam♥Shine 200♥Love İt♥











Herkese Günaydın...
Bugün ne çok iyiyim ne çok kötü...Dün tüm gün Defne Joy hakkında çıkan haberlere inanmamayı seçip kendimi rahatlatmaya çalışsamda akşam haberlerinde öğrendim ki haber doğruymuş...
Bu kdr genç ve hayat dolu bir insan nasıl ölebilir?
Hayat çok acımasız...
Kimseye töleransı yok..!
O yüzden her anımızı dolu dolu yaşamalıyız...
Ne zaman göçüp gideceğimiz ise allaha kalmış...

Neyse bu kadar bunalım yazıdan sonra sizlere en en sevdiğim pembe rujum loreal'i tanıştırayım...bu seri artık üretilmiyormuş...yeni seri çıkarmışlar...Krem gibi sürümü okadar güzelki anlatamam övgüyü kesınlıkle hakediyor...
İçinde altın rengi yansımalar var...Kalıcılığı gayet güzel...
Bir tane edinmelısınız bu rujdan..
Çok severek kullanıyorum...
Şeker gibi bir ruj
umarım beğenirsiniz sizde..
***Hayat Çatlak Bir Su Bardağına Benzer, İçsekde Tükenir İçmesekde, Bu Yüzden Hayatın Tadını Çıkarmaya Bakmalıyız, Çünkü Yaşasakda tükenecek Yaşamasakta...***

Sevgilerimle...


7 yorum:

civciv dedi ki...

günaydin bitanem, evet cok üzücü :( ben de inanamadim.. allah rahmet eglesin, yattigi mekan cennet olur insallah.

..rujun rengi cok hosmus.. ben de simdi carsiya cikicaktim, bir göz atim suna *hehehe*

hadi gel, beraber gezelimmmmm *___*

kISs

çokoprenses dedi ki...

ben de kullanıyorum bu rujdan,ama numaralar değişti,eski 200no şimdi kaç oldu bilmiyorum:)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

değişti dmk...bulurum ben mutlaka bunu...çok sevıyorum kendisini:)

özge dedi ki...

bende bayılıyorum bu ruja,sanada çok yakışmış canım:)

SaR dedi ki...

Bende de var bu rujdan günlük kullanım için süper.
Blogun da çok hoş cnm eklersen sevinirim benimki de,
http://beauty-n-fashionlove.blogspot.com/

modda twin dedi ki...

bu ruj kac kez bittyse o kdr aldm :)

MiskinKek dedi ki...

Ne kadar güzel durmuş, çok yakışmış sende :)

Bloğumda sana ithafen blog ödülüm var :))

http://miskinkek.blogspot.com/2011/02/okunmas-keyifli.html