İzleyiciler

Contact

BANA ULAŞMAK İÇİN: mymyprincesss@hotmail.com/// Instagram: @myprincesss Twitter:@my_myprincess

17 Şubat 2011 Perşembe

♥Bobbi Brown♥Shimmer Brick♥Compact♥NECTAR.













Herkese yağmurlu bir Ankara sabahından Merhaba!!
Umarım çevremizdeki tüm olumsuzluklara rağmen yinede gülmeyi ve mutlu olmayı başarıyorsunuzdur..
Çilek indiriminden kaçırmayıp aldığım bu harika shimmer allığı tanıtıcam size bugün...
Resim bire bir aynı renktir...
Bu ürünü almakla bu allığıda yedeklemiş oldum...
Yüzümde duruşunuda ekledim...Artık biliyorsunuz benim için abartı sayılmayacak güzel bir ürün...Sedefli duruşu ve yapısı beni benden almaya yetiyorda artıyor bile..
Günlük kullanım için evt bu biraz banada fazla ne yalan söyleyim ama özel gecelerde düşünün güzelliğini.. :)
İndirimi takip edip almanızda yarar var gerçi kesinlikle ürün verdiğiniz parayı sonuna kadar hakedıyor bence ama sürekli indirim oluyor zaten gerek yok fazla para verip almaya...
Herkese güzel bir gün diliyorum...
Hafta sonu gelsin artık:)
sevgilerimle ;)



7 yorum:

civciv dedi ki...

prensesimmmm günaydin cnm ^___^

Bobbi brown shimmer brickleri tem kelimeyle harikaaa ! ben de de iki tane var "pinK" & "beige" nectar da cok hosmus *__* gözüm kaldi simdi ;)) güle güle kullan bebegim <3

mucuXxx

SWL dedi ki...

5-6 ay önceki bi çilek indiriminde almıştım bende. Çok sık sık kullanamasamda, akşamları çıkarken süper duruyor. Arasıra gündüz kullandığımda oluyo eğer kokoşluğum üstümdeyse :) Ama geceleri yarattığı o ışıltı harika..

M¥PriNcessS dedi ki...

SWL-Civcivim :) günaydın ıkınızde fıstıklarım ... :) bobbi brounun en güzel ürünlerinin başında gelıyo bana göre..öpüyorum...

yıldız dedi ki...

bu güzel yanaklara ne sürsen süper durur;)
çok güzelmiş gerçekden

hani hani pazardan aldım dedin onlar nasıl çıktı canım?
bende pazarda gördümde bourjouis marka da sorayım dedim sana

özge dedi ki...

bende denemiştim ve çok beğenmiştim bu ürünü,150 tl gibi bişeydi fiyatı,değer bencede bu fiyata:)

YeMeK vAkTi/AyLiN dedi ki...

gerçekten şahane..ne kadar güzel durmuş sendede

M¥PriNcessS dedi ki...

aylincim çok tşk ediyorum sevgiler ;)