İzleyiciler

Contact

BANA ULAŞMAK İÇİN: mymyprincesss@hotmail.com/// Instagram: @myprincesss Twitter:@my_myprincess

8 Şubat 2011 Salı

««»LEOPAR ♥ AŞKINA«»»




Şunların tatlılığına bakarmısınız ? 








GÜNAYDINNNNN!!!


Bugün Suratımı asmak yerine GÜLMEYİ seçiyorum...

 Çünkü;
Eşim dünden daha iyi!! Onu böyle gördükçe mutluluğum artıyor,
Ağrıları devam etsede yüzü gülmeye başladı...
Eskisi gibi acı çekmiyor...
Daha ne isterim ki?

Biz tam 9 yıldır beraberiz bir bedende iki can olduk iki kalp olduk onun eline iğne batsa benım canım yanıyor... O yüzden allah sağlımızı ve mutluluğumuzu bozmasın...
Önce Sağlık!

Neyse gelelim babetlere...

Geçen hafta Kipa' dan almıştım bu ev babetlerini...
Ayağımdan hiç çıkarmaz oldum
Çok tatlılar dimi? Ayrıca çokta rahatlar...
Ayakta özellikle harika duruyorlar...
Nerdeyse dışarı çıkarkende giyicem o derece sewdim:)  
almak isterseniz fiyatıda çok uygun...

 25.00 TL


Ufak bir Not:
Sizde bugün bir tercih yapmak isterseniz gülmeyi ve mutlu olmayı seçin...

Yüzünüzden tebessüm hiç eksik olmasın!!!

Sevgilerimle ;)









15 yorum:

Did Dans La Mode dedi ki...

Canım ben duymamıştım eşinin hasta olduğunu :( Çok geçmiş olsun biran evvel sağlığına kavulşur umarım.

ev kuşu dedi ki...

gecmiş olsun canım:( rabbim acil şifalar versin.. umarım agzınızın tadı hiç bozulmaz.. bugün ben de GÜLMEYİ secenlerdenim:)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

tşk ediyorum canım benim...

Adsız dedi ki...

Güle güle giy canım. Çok hoş. Ben de onun siyah beyaz leoparlısını bir arkadaşıma almıştım.
Bu arada eşin ile ilgili yazıyı yeni okudum. Çok geçmiş olsun.
Allah eşlerimize sağlıklı uzun ömürler versin başımızdan eksik etmesin inşallah.

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

aminnn canım benim...

Zeynep dedi ki...

canım eşinle daha nice nice 9 yıllar geçirirsiniz inşallah :) leoparlı ev patiklerinde çok güzelmiş :)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

çok tşk edıyorum bıtanemm...çok öptüm ;)

sibelce dedi ki...

gecmış olsun canım.allah mutlulugunuzu daım etsın yegen yokmu :)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

saol sibelcim yiğen derken umarım doğru anlamışımdır...3 ay bıttı yeni evliyiz...bıraz tadını cıkaralım evlılıgımızın 1.5 yıl sonra falan düşünuyoruz şuan erken bana göre :)

Atolyekedi dedi ki...

Çok etkileyici bir yazı.Çok geçmiş olsun. Allahım mutluluğunuzu huzurunuzu hep daim etsin.

Adsız dedi ki...

Ben de bu babetlerden almıştım taa Eylül ayında. 3 ay içerisinde darmadağın oldular. Kimselere tavsiye etmem. İlk ve son Twiggym oldular. Ama alırken görüntü muhteşemdi ona diyecek hiçbir şeyim yok. Keşke hep öyle kalsalardı :(

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Çok üzüldüm bu yoruma :( umarım daha uzun benımle yaşarrr cnm :)))

chunlibeauty dedi ki...

çok tatlıı dünde ben gördüm ama numarası uygun degildi alamadım :D güzel günlerde kullan canım eşinede tekrardan cok gecmis olsun

kozmetikperisi dedi ki...

Çok güzelmiş babetler,güle güle giy.Bendemi alsam ne yapsam çok sevdim :)

Eşine Allah acil şifalar versin cnm :)

cecilia dedi ki...

öncelikle geçmiş olsun hasretcim, ev papilerin çok güzel, pek de şık güle güle giy :) 9 yılınıza maşallah diyorumm, daha nice yıllara birlikte :*