İzleyiciler

Contact

BANA ULAŞMAK İÇİN: mymyprincesss@hotmail.com/// Instagram: @myprincesss Twitter:@my_myprincess

7 Şubat 2011 Pazartesi

┌┌ Cheescake'li ♥ Ayakkabılarım ┐┐






      ♥ Herkeseee Merhaba  ♥
Umarım güzel bir hafta geçirirsiniz hepiniz..
Ben haftaya hiçte iyi başlamadım malesef.. :(
İnşallah bu hafta aksiliklerle geçmez benim için...
Dün gece eşimin ters bir hareket yapmasıyla omuzu çıktı :(
Apar topar Acile gittik...( Gazi Hatanesi) (Hiç sevmiyorum orayı)
İlk gittiğimiz hastanede ameliyat olduğunu için başka yere yönlerdirdiler bizi...
Aradan zaman geçtiği için kolu soğudu tabi çok acı çekti eşim yollarda ağlamaktan kahroldum..
Çaresizlik çok kötü bişey hiç bişey yapamadım sadece ağladım!
Neyse Atatürk hastanesinde kolunu taktılar uzun bi zaman sonra rahat bi nefes aldık...
O hastaneye gelen hastalar aman allahım o kadar içim acıdı ki?  :(((
Trafık kazasından dolayı gelen genç bir kadın gözlerimin önünde vefat etti :( 
Allah herkese önce sağlık versin...En önemli şey bu hayatta SAĞLIK..onun değerini iyi bilmemiz gerekiyor...Parayla satın alınmayacak şeylerden birisi sağlığımız...
Lütfen kendinize iyi bakın...
Hayat çok kısa ve hayatımız herşeyden değerli!!

Ayakkabılarıma gelince bir blog sahıbesı ark. vasıtasıyla sevgılı ebrudan aldım bu ayakkabıları...
İpek Yaylacıoğlunun özel tasarladıgı bir ayakkabıymış bu (İpeğin bloğu için TIK TIK )
37. no olmasına rağmen ayagımı biraz sıkıyor malesef
kalıbı dar :(
Umuyorum ki evde giydikçe açılır..!
Eğer açılmazsa 36.5 giyen bir arkadasıma verebilirim bunları aldıgım fiyattan yapacak bişey yok :((  
Ayağımda da bir gün resmini çekerim çok tatlı çok şeker ve kaliteli bir ayakkabı çok sevdim umarım açılır ve hep benım kalır :)
Sevgiler...

17 yorum:

zeynep dedi ki...

Çok çok geçmiş olsun...Allah'ım kimseyi darda bırakmasın..Güzel bir hafta geçirmeniz dileğiyle sevgiler..

Selin Ergeçer dedi ki...

Canım çok geçmiş olsun...hastaneler böyle işte,gidip de daha kötüleri görünce haline şükrediyorsun...Allah daha kötülerini vermesin, tekrar geçmiş olsun...

Gizzy dedi ki...

ayyy cnm okuyunca benim de içim acıdı...çok geçmiş olsuun umarım bi daha böyle kötü bir haftasonu geçirmezsiniz:(

Shopp-ing-bag dedi ki...

çokkk geçmiş olsunnn..

chunlibeauty dedi ki...

ayyy canım ya cok gecmiş olsun hayatta en önemli şey saglık.. saglıgımız yerinde olsun gerisi boş.. Papilerde çok güzelmiş umarım acılır rahat rahat giyersin

Zeynep dedi ki...

canımmm çok çok geçmiş olsun,allah birdaha yaşatmasın..
ayakkabılar içinde buzluğa koymayı desene stildirektörünün bu konuda bi yazısı vardı hatta..

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

coook tşk ediyorum hepinize allah kimseye yaşatmasın...

*!*vanilya's dedi ki...

Canım öncelikle geçmiş olsun.
Ayakkabılarını güle güle kullan çok şekermiş,ipeğin bloğuna bakayım dedim ama link hata msjı veriyor.
Bu arada ayakkabını yarım numara büyütmek için buzlu bir yöntem var onu deneyebilirsin

SvGLove dedi ki...

Tatlım çok geçmiş olsun. Anlattıkların içimi acıttı:( Çok haklısın; önemli olan sadece SAĞLIK...

Ayakkabılarını da güle güle kullan canım. Vanilya'nın dediği gibi yarım numara kadar genişletmek için yöntemler var. Hatta Stil Direktörü Eda'cığım uygulamış, anlatmıştı blogunda.
Benim gönlüm el vermezdi bu güzellikleri başkasına vermeye;)

Unknown dedi ki...

çok geçmiş olsun :(((
ayakkabılarına bayıldım buarada :)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Vanilya's : canım çok saol ipeğin bloğundaki adresi yanlış girmişim düzelttim hemen iyiki söledin tşk edıyorum...bakabılırsın...

O yöntemi uyguluycam en kısa zamanda kızlar tek istedığım biraz açılması walla hiç vermek istemıyorum herzaman benım kalsın :)

sibelce dedi ki...

çokkk gecmış olsun canım

civciv dedi ki...

ayyy inanmiyorum presesss, cok büyük gecmis olsun.. Allah saglik versin hepimizeee !

kiyamam sana ben ya :( o durumu tahmin edebiliyorum.. cok üzüldüm..

canim benim kendinize cok iyiiii bakin <3

Bu da Benim Güncem dedi ki...

geçmiş olsun canım:(( ayakkabılar çok şirin. içine buz torbası koyup beklet buzlukta belki açılır

Unknown dedi ki...

çok geçmiş olsun cnm :(
ayakkabılar şahane güle güle kullan<3

özge dedi ki...

canım çok geçmiş olsun,acil şifalar diliyorum bende 1 ay önce malesef gaziye gittim ve offf oradaki hastalar kendi hastalığıma şükrettim,düşün artık.

Unknown dedi ki...

çok geçmiş olsun canım acil şifalar diliyorum eşine hemen iyileşir umarım