İzleyiciler

Contact

BANA ULAŞMAK İÇİN: mymyprincesss@hotmail.com/// Instagram: @myprincesss Twitter:@my_myprincess

20 Şubat 2011 Pazar

۩ SECRETARIAT MUTLAKA İZLEYİN۩


Herkese iyi pazarlar diliyorum arkadaşlar umarım gününüz güzel geçiyordur...
Dün akşam izlediğim ve çok beğendiğim bir filmi sizlerle paylaşıcam çünkü çok etkilendim...
Black Swan'dan sonra izlediğim en güzel filmdi bu!
Zaten hayvanlara aşık bir insan olarak,
Bu tarz filmlere bayılıyorum...

Gerçek bir hikayeden alınmıştır...

Koşmadığın sürece ne kadar ileri gidebileceğini bilemezsin.
Son derece sakin ve insana huzur veren bir filmdi benim için. Paragöz kardeşinin aksine paradan daha önemli şeylere değer veren bir kadın.. Babanın öğrettikleri gibi,azim gibi,hırs gibi..
İnanarak ve güvenerek Red ile başaramayacakları yarış yoktu. İş o noktaya hasarsız gelebilmekteydi.
Baştan sona kusursuzca işlenmiş ve ders alınması gereken bir filmdir bence. Ayrıca Penny rolüne hayat veren Diane Lane oldukça başarılıydı..

''' Şiddet yok. Cinsellik yok. Argo yok. ''
Bunlar olmadan da güzel bir film yapılabileceğini gösteren insana huzur veren filmlerden birisi.
Şiddetle tavsiye ediyorum..

Not: Filmin sonu zaten ayrıca çok ama çok etkili..
En sonda geçen yazıları dikkatle okumanızı tavsiye ediyorum...
Bu atın kırdığı rekorun yıllardır hala kırılamamış olması ise çok ETKİLEYİCİYDİ...

Sevgilerimle.




5 yorum:

alice dedi ki...

hachiko : a dog's story'yi de izlemediysen izlemelisin bencee =)

M¥PriNcessS dedi ki...

İzlemem mi canım bloğumda da gecmiş sayfalarda bahsettim zaten o fılmden...İlk 5 listemdedir... Hachiko benım :) Sende izlemediysen ***Kutup Macerasını*** mutlaka ama mutlaka izle...Husky' köpeklerin yaşam mücadelesini anlatıyor...harika bi film...

alice dedi ki...

aa ben görmemişim yeni izleyicin oldum da özür dilerimm.. kutup macerasını izlememiştim ama listeme ekledim bilee teşekkür edeerim öneri için =)

Style by Buett dedi ki...

gercekten super bir filmdi katiliyorum herkes izlemeli..
ben kitabinida okudum filmide kitap kdr basarili

Mayka dedi ki...

mutlaka izlicem