İzleyiciler

Contact

BANA ULAŞMAK İÇİN: mymyprincesss@hotmail.com/// Instagram: @myprincesss Twitter:@my_myprincess

14 Şubat 2011 Pazartesi

♥MAC ♥MooN RıveR ♥ ♥Sephora Ruj ♥













   

Tekrar Merhaba...
Bugün 14 şubat Sevgililer günü aynı zamanda da Mevlid Kandili iki anlamlı gün ne kadar güzel!
Öncelikle
Kandiliniz Mübarek Olsun...
Sizlere bugün bana Sevgili Dostum Gülşah'dan hediye gelen çok severek kullandığım allığımı tanıtıcam..;)
Moon Rıver 'Grand Duo' koleksiyonuna ait bir allıktı yanlış hatırlamıyorsam (yanlışsa beni düzeltin)
Son günlerde elimden düşmez oldu diyebilirim...
Bir tarafı aydınlatıcı..
Diğer tarafıda çok şeker ve doğal bir pembe tonuna sahip...

   

Bu allıkta benden tam not aldı..
Zaten Mac adı üstünde fazla söze gerek yok :)
Kalıcığıda çok güzel..
Hem aydınlık bir görüntü elde ediyorsunuz hemde yüzünüze doğal bir renk veriyor...


Rujum ise sephora indiriminden aldığım çok tatlı bir pembeye sahip gördüğünüz gibi çok Natural bir renk diyebilirim... Sürümü kolay...kalıcılığı gayet başarılı...
sevıyorum sephoranın ruj ve glosslarını..
Umarım sizde beğenirsiniz
tavsiye ederim...



Sevdikleriniz ve sevildiklerinizle Harika bir gün geçirmeniz dileğimle!
Sevgililer gününüz Kutlu olsun....
Görüşmek üzere ... ;)
Sevgiler..


 







5 yorum:

MiskinKek dedi ki...

Çok çok çok yakışmış ^^

Allıkta çok başarılısın bu arada, ya da yanaklar kendiliğinden tatlı :p

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Çok tşk ediyorum canım benim ;)
hastalığım allık evet...yakışıyorda sanki az çok ;)) sevıyorum işte napıyım herkesın bı takıntısı war :)

Peritozu dedi ki...

Allik ve pembe rujun rengi cok guzel...Guzel seyler surulecek yeri biliyorlar tabi :)

Adsız dedi ki...

Renkler şahane cnm güle güle kullan. Moon Riverbenim de ne zamandır aklımdaydı ama bir türlü rast gelmedim. Sen nerden aldın tatlım?

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

hediye canım arkadasımdan :) harıka bi hediye cidden...cok severek kullanıyorum :)görürsen kaçırma...