İzleyiciler

Contact

BANA ULAŞMAK İÇİN: mymyprincesss@hotmail.com/// Instagram: @myprincesss Twitter:@my_myprincess

25 Ocak 2012 Çarşamba

Cafe Crown ♥ LATTE ♥♥ Deneyin!












Herkese kar dolu bir ankara gününden merhaba, dün aksam saatlerinde yağan inanılmaz kar yüzünden bugün işe gidemedim...Bende evde keyif yapıyorum, hatta sizlerlede çok sevdiğim kahvemi paylaşmak istedim...
Şuan bu resimlerde gördüğünüz sıcacık bol köpüklü Latte'mi içerken yazıyorum sizlere..
Lütfen bu kahveyi deneyin eminim çok beğeneceksiniz, fazla şekerli değil hatta şekeri yok denecek kadar az, siz isterseniz şeker ilave edip içebilirsiniz ben kahvede şeker sevmeyenlerdenim...
Köpüklü kıyamı yudumlamak beni mest ediyor...
Şuan çalışanlar bana kızacaksınız eminim ama  aynı zamanda sıcacık battaniyemin içinde yazıyorum :)
Sizleri imrendirmek değil amacım, ben sizin yerinizede dinleniyorum bugün ;)
Çok şükür keyfim yerinde, kar'ı izlemek güzel olsada dışarda yaşamak zorunda olan hayvanları ve insanları düşünmeden edemiyorumm...
Allah yardımcıları olsun.
Güzel bir gün olsun hepimiz için, akşam olsun hatta bi an önce Muhteşem Yüzyılı sabırsızlıkla bekliyorum çünkü :) Yine heyecan dorukta...
  
Sizi gülümsetebilen insanların peşine takılın,
Çünkü sadece bir gülümseme karanlık gününüzü aydınlatabilir...!
Sevgilerimle
MUCK.
M.P

20 yorum:

SWL dedi ki...

İŞTE bu kahve tam benlik.. bayılırım böyle köpüklü yoğun ve sütlülere .. en kısa zamanda deneyeceğim hayatım..
Ohhh yatışlardayız bir deee.. kıskanıorum baaaaaak :)))

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Nefis bi kahve bana göre denemelisin mutlaka canım, kıskanmaa gel sende yanıma 1 kişilik daha yer var canım yanımda...:))) Maya'da ayak ucumda ohhh alaaa:))

Adsız dedi ki...

ohhh canim cekti yaa :) almanya'da da vardir umarim

chunlibeauty dedi ki...

kahveeeeeee diyince akan sular durur nasılda canım cekti simdi

minikkus dedi ki...

ben de bi kupa alabilir miyim kuşum? :) göz hakkı:)
allah bu sogukta dısarda olanlara yardım etsin hakkaten, kıyamet günü gibi resmen bugün Ankara.
Çok güldügüm bişi anlatıcam sana. Biz evi kombiyle ısıtamadıgımız icin dün gidip bi ısıtıcı aldık. eve getirir getirmez çalıştırdık ama biraz abartmışız, ev hamam gibi oldu. Bizim Püreyi, tabi hayatında evi bukadar sıcak görmediği için ateş basmış:) koltukta bi yatışı vardıki gülmekten ölürsün. sırtüstü yatmış, bütün patileri yana dogru açmış, göbüşü tamamen ortada. kafasını da koltuktan aşagı sarkıtmış tv izliyodu ahaahaha:)) bu da böyle bi anımdır:)
Maya'mı öp benim icin ^,^

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

fulya: kıyamam :( inşallah vardır hayatım ya :(

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Minikkuş: CANIM çok güldüm anlattığına :) şöle bi gözümde canlandırdım... resimlerini çekseydin hemen pürenin tahmin edebiliyorum o yatışı Maya'da kaloriferlerin üzerinden pek inmiyor :) bende geçmiş hayatımda kedi olabilirim, çok seviyorum sıcağı bende :) Nasıldı paris gezisi bu arada? harikadır eminim...Püre noldu? kim baktı ona 1 hafta boyunca sıkılmadı mı? Keşke bana bıraksaydın mayaya'da arkadaş olurdu hem...:)ben bakardım seve seve...

Özlemden dedi ki...

ben de ayıldım bayıldım bu latteye.önce 3er 5er aldım.sonra markette bitince 1 ay gezdim o marketten öbürüne.bulamadım.bitirmişler insafzılar.en sonunda Şok'ta gördüm eleman raflara koyacak, ver dedim sen ondan bana bir kutu, yazık şaşkın şaşkın verdi elime latte kutusunu.Stokluyorum uzun lafın kısası.o derece sevdim, öldüm bittim bayıldım yani:)))afiyet olsun

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Chunli: Gel hayatım sanada yaparım!Keşke HEPİNİZ gelseniz kızlar şimdi bana çat kapı!!!:) kahveler yapsak, dedikodu yapsak, ne güzel olurdu dimi :))

Fundanın Günlüğü +30 dedi ki...

Ohhh sefan olsun fıstığım.İyi dinlenmeler sana.Kahve dedin bak canım kahve istedi şimdi.Bi gidip yapiim bari.Öpüldün.

Pamuk dedi ki...

ohhhh alaaaa :)) benim içinde keyf yap su ankaranın yolunu tutup gelemedim hala ya :( ayyy kıramadım şeytanın bacağını püfff en kısa zamanda o kupada kahve içicem umudum var tatlımm :))

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Fundacım: tşk ediyorum bitanemmm sanada afiyet olsun, özellikle bu kahveyi dene...

Ozax: Yazdıklarına inanamadım benim yaptıklarımı bana anlattın aynen bende şoktan alıp denemiştim sonra uzunca bi süre bulamamıştım bu kahveden şimdi ise yeniden gelmiş bende koli koli alıp stokladım şuan :) Çok şaşırttın beni zevklerimiz aynı hatta arayışlarımızda aynıymış seninle :) hoşgeldin bloguma...Sevgilerrrr cnm... :)

Junkhead dedi ki...

Ayy görür görmez alacağım :))

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Pamuk: İnşallah hayatım benimde umudum var hala beklemedeyim...Yap bi süpriz artık :) ;)

Unknown dedi ki...

Sunumu bile ne kadar özenli ve güzel olmuş, kalpli kırmızı bardak altlığı ve kupa çok tatlı bir de böyle bir lezzeti yudumlamanın tadına doyum olmaz canım :) karı elinde kupa ile izlemenin tadı başkadır eminim, tadını çıkart tatlım öpüyorum kocaman :)

gırla fikir dedi ki...

kesinlikle bende öneriyorum. her gün atlamadan muhakkak içiyorum. iş yerimin tam karşında bir market var. malaesef oraya bir türlü gelmiyor. o yüzden sürekli stokluyorum. sinir stres bırakmıyor insanda. köpük elbet geçici ama bir kokusu varki anlatılmaz yaşanır...

Duygu Senyurek dedi ki...

Ben hic denemedim :) ay cok merak ettim:) tesekkurler

P.S dedi ki...

canım çekti:)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Betwin Us :Canımsın çok tşk ediyorum öpüyorum kocaman.

Khaleesi:tşkler tatlım öpüldün:

P.S: Dene tatlım mutlaka.

Gırla Fikir:Zevklerimiz aynıymış canım hele o kokusu yok mu dediğin gibi şahane :)

Yönetici dedi ki...

Cafe Crown Latte Facebook Sayfasına Bekleriz;
http://www.facebook.com/pages/Cafe-Crown-Latte/365571420136423