İzleyiciler

Contact

BANA ULAŞMAK İÇİN: mymyprincesss@hotmail.com/// Instagram: @myprincesss Twitter:@my_myprincess

27 Ocak 2012 Cuma

Sevgililer Günü İçin Trendyol Alışverişim...


Yakası kürk detaylı kaşe gri kaban.



Siyah kapşonlu uzun mont 


Siyah Uzun hırka 


 uzun zamandır hangisini alsam diye karar veremediğim  
parfümlerin içinden seçtiğim
gıvenchy play 

*********

Pamuk gibi bembeyaz bir Ankara sabahından 
Herkese merhaba!
Çok yakışsa da sürekli kar yağışından bıkmış durumdayım hayat şartlarımızı olumsuz etkilemeye başladı, sürekli lapa lapa kar yağıyor!
Dışarda olan tüm canlılar adına çok ama çok üzülüyorum.
Yaz gelsin istiyorum bi an önce!
Geçen sene Maya yüzünden tatile gidememiştim bu sene tatile doymak istiyorum..
***
Neyse gelelim Trendyol alışverişime... 
Hazır sevgililer günü yaklaşırken eşime süpriz yapıp geçen gün harika hediyeler aldım tabi bana göre harika :)
insallah ona göre de harikadır..:)
Umarım hepsini beğenir ve üzerine tam olur, geri yollamak durumunda kalmak istemiyorum :) 
1 hafta içinde elimde olur diye düşünüyorum..
Heyecan dorukta bakalım:)
Siz hediye olarak sevgilize-eşinize neler almayı düşünüyorsunuz?? 
Markafoni-Limango-trendyol'da çok güzel kampanyalar oluyor,  ona gidecek bir paket eminim sevgilinizi yada eşinizi çok mutlu edecektir.

Sevgililer gününde eşime özel istek yapma planlarındayım!
 bakalım bana neler gelecek o gün??
Ee ne demişler kaz gelecek yerden tavuk 
esirgenmez dimi :)))
Herkese mutlu ve güzel bir hafta sonu diliyorum...
*Lütfen Sevdiklerinizin değerini yanınızdayken bilin*


Sevgilerimle..






2 yorum:

Duygu Senyurek dedi ki...

Hahah haklisin cnm guzel bi hediye alalim ki ,geri donusu muhtesem olsun:))

Unknown dedi ki...

canımmm senın secımlerın super :) ınsallah sana da prensesıme layık bı hedıye geli,r:)